|
|||
|
|||
Quote:
zit ik al op en vriendin ook al.
|
||||
|
||||
Leuke site met veel info(al is mijn Duits niet zo best )
Zoiets zou ook in Nederland moeten komen! |
|
|||
|
|||
Quote:
ja klopt mooie site is het.
|
||||
|
||||
wat een plaatje.
|
|
|||
|
|||
Quote:
dankje.
|
|||
|
|||
Vandaag effe naar dasher toegeweest.
En onderweg effe een paar fotos geaakt. En een paar thuis bij aankomst. En weer thuis haha...
|
||||
|
||||
mooi ding!
Mooie wagen! Niet verklooien; ze worden steeds schaarser!
Wij hebben ook nèt een Fire and Ice GTI te pakken gekregen. Dit is echter 'maar' een 8V en de hele voorkant moet opnieuw opgebouwd worden, maar we wilden hem tòch redden van de ondergang... De onderdelenjacht gaat echter al voorspoedig, kijk HIER maar eens... Nu wij er eindelijk één hebben, zie ik dat je er eigenlijk minstens twee moet hebben, om erbij te horen, jullie hebben al een 'tweeling' en die 'Madison' heeft er ook al twee... @Madison: jij schreef over fireandice-edition.de: Leuke site met veel info (al is mijn Duits niet zo best ) Zoiets zou ook in Nederland moeten komen! Wat let je?! Als ik alles hierzo op het VF van je lees, ben je wel aardig fanatiek, met alles wat ook maar met Fire and Ice te maken heeft! Ik had die site trouwens ook al ontdekt en er staat inderdaad veel bruikbare info op. Ik zie eigenlijk niet waarom er nu andere (G60-?) randen op zitten; wat is het verschil met de eerste foto's? Keep them rollin'
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Over de Fire and Ice website heb je wel gelijk...
maar heb geen technische ondersteuning om een goed lopende website te starten tenminste...wat is daarvoor nodig... Wat betreft m'n 2 F&I...ik wilde heeeel graag een speciale F&I,die van m'n vriend toendertijd(2001) toen m'n vriend het eind 2003 uitmaakte,wilde hij de Golf helaas niet verkopen. (Ik ken de Golf dus al vanaf juli 2001) Toen heb ik in augustus 2005 de VR6 ontdekt...en die dus gekocht. 2 vliegen in 1 klap...EN F&I EN nog een VR6 ook! Maar toen kwam ik na al die jaren marktplaats in de gaten te hebben gehouden m'n "ouwe" Fire and Ice tegen! En had 'm dus meteen gekocht.Vandaar nu dus 2 F&I, had nooit gedacht de 1e F&I nog terug te zullen zien. En omdat ik tussen beide Golfjes niet kan kiezen heb ik ze allebei.
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 28-12-2008 at 00:06. |
|
||||
|
||||
mss hier een afdeling 'fire and ice' starten, ònder het kopje Golf en Jetta MK II een 'sticky' Fire and Ice? Ik ben een computer-leek, maar kan wel helpen met wat info opzoeken en teksten invoeren enzo...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb wel al een Fire and Ice minimeet topic gemaakt
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt ! Daarom heb ik ook 2 van deze uitvoeringen Hier de link voor de vr6.... Fire and ice vr6 Quote:
Lijkt me een goed idee En wat te doen op een koude zondag, effe velgen passen !
Last edited by fire and ice vr6 : 28-12-2008 at 17:50. |
|
|||
|
|||
Heb voor de zomer even een ander setje velgen gekocht voor de fire and ice.
Het zijn bbs rs 772 velgen geworden. komen onder een polo vandaan. Ben er nu mee bezig om ze op te knappen ! Hier wat fotos van hoe ze zijn.
|
|||
|
|||
Dus alweer een halfe fire and ice erbij, succes ermee ruurd ohh uh elly
Hier nog effe een foto van de bbsen.
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 12-02-2009 at 22:45. |
|
|||
|
|||
Wat staan die tsw velgen dik onder die fire&ice, complimenten!
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja klopt staat super elly vond het ook heel mooi. zo het nu staat krijgt ze die er onder in de zomer.
|
|||
|
|||
dankje.
Last edited by fire and ice vr6 : 05-05-2009 at 19:23. |
|
|||
|
|||
En altijd weer die doek op de bestuurdersstoel he
Auto van Elly , jij sleutelt eraan, en elly post weer update,s Elly heeft weer ideeen en jij mag ze uitvoeren Last edited by Domi : 28-03-2009 at 18:24. |
|
|||
|
|||
Quote:
klopt hellemaal domi leuke hobby hou liever orgineel maar ja elly wou graag een andere grill er in hebben. maar vindt het niet verkeerd staan.
|
|||
|
|||
Komt er weer goed uit te zien !
Nu de rest nog even !
|
|||
|
|||
Quote:
ja klopt molle en even een afspraak maken voor het dak te spuiten is die weer netjes. bedankt voor het helpen nog molle.