|
||||
|
||||
ja begin maar met Luxemburg dan... zelf uploaden is voor mij het makkelijkst natuurlijk. maar voor jou veel werk.
Mass-upload kan ik zelf ook niet. Maar dat heeft mij nog niet echt tegen gehouden.
|
|||
|
|||
het zal wat langer gaan duren ik zit midden in een verhuizing, maar daarna zet ik ze er wel op...
|
|
||||
|
||||
CASTROP-RAUXEL juni 2000
|
|
||||
|
||||
Lelystad meeting Golf Club Overijssel + VW meeting
Last edited by golf1tattoo : 07-07-2008 at 19:49. |
|
||||
|
||||
Gaaf, gaaf, gaaaaaafff!!! Heb je de grotere foto van die oranje Jaegermeister golfII??? Die auto is ook nog van mij geweest!!!!
Gr, Ronald |
|
||||
|
||||
Quote:
Op speciaal verzoek! |
|
||||
|
||||
heb je er echt veel tattoo? of een paar per meeting?
|
||||
|
||||
Ik heb er nog een aantal van Castrop, Baarlo '98, Polderputten '01 en Biddinghuizen '02.
Ik moet ze alleen ff sorteren en inscannen. Kheb nu 3 per keer gescand vandaar dat de foto's zo klein zijn. Helaas zijn sommige foto's niet duidelijk te scannen. |
|
||||
|
||||
Quote:
dit is mijn auto gweest ik heb hem zo gemaakt. |
|
||||
|
||||
Quote:
Had je op de tankdop ook zo'n Jaegermeister fles(misschien later) en Jaegermeister vloermatten? Ik mis namelijk het flesje op de tankdop... Ik had die auto toen zo gekocht(6 - 7 jaar geleden denk ik) met witte spaakvelgen. Heb er nog een foto van maar geen scanner. Zal zo eens het kenteken nakijken. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is een andere geweest. Ik heb er helaas maar 1 foto van en wat ik kan lezen is het kenteken **-FF-08. Het lijkt op HD-FF-08, maar deze is niet bekend bij de RDW.. |
|
||||
|
||||
Quote:
heb jij hem in haarlem gekocht toevallig |
|
||||
|
||||
BAARLO 1998
Toen was ik een beetje Golf II minded Ik had toen mn 1e golfje (type I scorpion) net ingeruild op een Golf II GTI vandaar dat er zoveel type II's op staan. |
|
||||
|
||||
deze meetings vindt je niet meer echt zonder. Daar kan geen meeting tegen op van nu
|
|||
|
|||
Blijven super foto's,ik hoop dat er meer geplaatst worden.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Als het ND-FF-08 was is deze ook nog van een maatje van me geweest in 2004-2005. Hij had hem toen gekocht van een jongen uit Kortenhoef geloof ik. Deze had witte wielen en een witte embleemloze grille dacht ik. |
|
||||
|
||||
heb van Peter een map foto's te leen en van Marc een scanner, dus ik ga vanavond even los..
|
|||
|
|||
had ik dat maar meegemaakt.wat een groot aantal