|
|||
|
|||
Waar gaat dit over .....Thomas uit zwolle als je kerel bent doe je achternaam
adres telefoon nummer er ook even bij zoek wat makkelijker voor jaap in zijn adressen boekje |
|
||||
|
||||
DUH, over Thomas uit Zwolle wiens auto ik waarschijnlijk samen met mijn goede vriend Tommy een verkeerde blik heb toegeworpen op de wekelijkse Zwolse McDonalds meeting waar ik elke week vanuit Rotterdam ff heentuf.. Wel op blijven letten Alberto.
|
|||
|
|||
Quote:
Oke ben weer up to date .... wat voor blik was het eigenlijk ? verkeerd blik roest snel dat weet je he |
|
||||
|
||||
Kom op Thomas! Je denkt vent genoeg te zijn door Jaap zo achterbaks te behandelen, en verder niks te vertellen.
Wees nu maar eens vent genoeg om het hier even neer te zetten. Tenslotte zijn er meer VW-liefhebbers die Jaap heten. En als je een klein beetje hebt opgelet, zijn er hier maar weinig mensen te vinden, die wat tegen Jaap hebben. Jij bent in dit geval toch echt degene die de negatieve aandacht op zich vestigd! En niet Jaap. Dus, vertel je verhaal!
|
|||
|
|||
Quote:
Hee Ed aandacht wel ff op het roer houden he ......... |
|
||||
|
||||
Quote:
Zit jij mij in de gaten te houden, vriend??
|
||||
|
||||
Aah man wat geil zo'n stalker, ik ging toch iedere avond naakt voor t raam me aerobic oefeningen doen, en dan maar hopen dat Snelle-Thomas er staat met zijn verre-kijkertje, sex zal er wel niet inzitten want aan zijn naam te zien kun je daar niet veel plezier aan beleven...
|
|||
|
|||
Quote:
Vaar je bij Zwolle Ed ? Ga ff bij snellethomas kijken Hij heeft wat verkeerd blik liggen . Moet ff retour naar Jaap . ...dump maar op de maasvlakte anders ... Last edited by Alberto : 18-02-2008 at 16:30. |
|
|||
|
|||
Dit beloofd weer een mooie thread te worden zo op de maandagmiddag.
JERRY, JERRY, JERRY!
|
||||
|
||||
zo te zien is hij afgehaakt...
|
|
||||
|
||||
was er al bang voor, en ben zelf ook zo weg en een week op vakantie..
Nou ja, ik hoor nog wel of hij nog intresse in m'n jetta heeft
|
|||
|
|||
Quote:
Ed staat voor de deur . haald het verkeerde blik op het is gewoon een sukkel , sorry hoor |
|
||||
|
||||
Prettige vakantie!
Alberto: Nee, deze reis ff niet, helaas!
Last edited by JettaPowerrr : 18-02-2008 at 16:45. |
|
|||
|
|||
Haha
|
|
|||
|
|||
Quote:
o daar is hij weer ....back on line fijne vakantie jaap ...geniet er van zal de groeten doen aan Tommy van de week of gaat ie mee ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Je bent duidelijk niet de meest intelligente.... Waar blijft nou dat verhaal??
|
||||
|
||||
Zijn naam is verkeerd gespeld...het is toch een snelle thomos
|
|
||||
|
||||
Ik moet dat Jaap-figuur ook niet zo eigenlijk.
(Hij is toch al op vakantie hè... nee? Crap! ) Gave gast die Jaap!
|
||||
|
||||
en tot slot toch nog een laatste update-je
Quote: