|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Oke dan gjin ik ek wol hinne
|
||||
|
||||
ik ga denk ik via de dorpstraat dan rechtsaf naar de marktstraat dan via de parkeerplaats achter de c1000 langs en dan via de amsterdamsestraat naar de snelweg en dan ga ik eraf bij afrit 38 om een broodje kebab te halen. Mischien als ik de weg kan vinden kom ik!!!
TUURLIJK ZIJN WIJ DABEI |
|
||||
|
||||
Tot nu toe 12 autos in konvooi mooie lange rij zo het gaat mooi lijken zo .
|
||||
|
||||
Bij Ommen komen er nog twee bij........ Ikzelf en mijn broertje met zn mk3 golf....
Nou met zn allen hopen dat het weer ons goed gezind is.....
|
||||
|
||||
Ik kom zondag ook naar drachten in de JETTA
Dus bij deze rijden er 13 auto's in convooi |
|
|||
|
|||
zondag rond 8 uur op de afslag Ureterp , dat is bij industrie terein A7
Vertrek zal zo rond 8:30 zijn ik ga via . Drachten ,Appelscha ,Beilen , Hoogeveen , de N34 op tot Raalte dan de N35 op richting Almelo dan via snel weg naar Deuringen mensen die willen volgen prima Last edited by Alberto : 01-03-2008 at 09:14. |
|
||||
|
||||
wij rijden ook achter je aan zo het nu lijkt. ik ga in de golf 2, mijn ouders in de t1 en er rijden nog 2 golfjes 3 mee.
|
|
||||
|
||||
Wij haken aan tussen afslag Dedemsvaart/Balkbrug en Ommen op de N34....
Met drie auto's zoals het nu lijkt.... mk2, mk3, mk5 Golf
|
|||
|
|||
Quote:
word gezellig ....blijft het dit weer dan ga ik met de jettski . dus gaat het dan iets langsaamer |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik volg via hoogeveen als dat kan desnoods vanuit drachten mee |
|
||||
|
||||
Quote:
Zwartsluis, Hasselt, Nieuwleusen, na Balkbrug de N34 ri. Ommen...... Daar gaan wij ook de N34 op en staan dan op de eerste de beste parkeerplaats tot de stoet voorbijkomt..... Rond 8:45.... Misschien ook een optie voor jou??
|
||||
|
||||
Ja dat is wel een goede optie even de truus truus aan parkeer plaats bij balkbrug de n34 op dus oke mooi.
|
|
||||
|
||||
IK ben er klaar voor , morgen 8u Drachten .
|
|||
|
|||
ga zo weg , tot zo bij drachten , eerst nog ff tanken bij de esso ,
daar zou oane ook staan |