|
||||
|
||||
A-stijl kapjes waren binnegekomen, dus gelijk maar gemonteerd!
Foto: Nu nog sparen voor: adapterplaten, sierlijsten voor de voor en achterbumper, en een cl voorlip! Dan heb ik weer wat te doen |
|
||||
|
||||
Leuke cabrio zo met de stalen bumpertjes erop!
CL-lip heb ik nog wel voor je liggen, nieuw.
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx, ik ben nog niet zoveel cabrio's tegen gekomen met deze setup doe anders even een pb'tje wat je voor de cl lip moet hebben incl verzenden! |
|
||||
|
||||
Weer een update'je :!:
Vandaag de velgen afgemaakt, heb de naafkapjes gepolijst. En de banden laten monteren! Ben blij met het eindresultaat, heb ook de ats classics verkocht (snik) en gelijk adapterplaten bestelt. Hopelijk krijg ik ze snel binnen. Ga ook beginnen met de spatborden die ik heb opgehaald. Hier wat foto's: Zo begonnen vannochtend: en zo geeindigd, het was vrij simpel te doen! : De foto is een beetje mislukt, maar je kan jezelf erin zien 8) En het totaalplaatje: Een foto van de voorschermen, deze zijn originele schermen van een gti uit 76: |
|
||||
|
||||
Velgen zien er netjes uit hoor, zal heel dik gaan staan .
|
|
||||
|
||||
Danke Jazzbleu!
|
|
||||
|
||||
Waar heb je die adapterplaten gekocht?
En ehmn... krijgen de naafkapjes nog een kleurtje? : ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Naafkapjes, heb ik gepolijst. Dus die krijgen geen kleur De adapterplaten heb ik besteld bij NLpower, ze moeten nog binnenkomen. Last edited by Samurai : 11-03-2008 at 21:59. |
|
||||
|
||||
Nieuwe goodies binnen.
Diesel logo, ga ik straks pas maken voor op de grill Nieuwe adapterplaten 4x100 naar 5x130 15mm dik Het is nu nog wachten op de wielbouten, hopelijk komen die snel binnen! |
|
||||
|
||||
super cabrio ziet er toppie uit.
ben benieuwd hoe de velgen gaan staan.zal vast en zeker dik zijn |
|
||||
|
||||
Bij deze een kleine "sneak peak"
ik heb even de wielen gepast vanmiddag. Zo te zien kan ik er gruwelijk laag mee! Alleen de wielranden voor aanpassen, en achter omrollen. Maar dat is zo gebeurt Ik vindt het een zeer geslaagde combinatie. P.s jah de auto is vies |
|
||||
|
||||
Ziet er lekker uit man! Alleen nog wat lager inderdaad.
|
|
||||
|
||||
Ziet er strak uit!
Maar hoezo maak je er een diesel logo op |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de complimenten.
Ik heb een diesel gril, en daar hoort ook een diesel logo op. Maar zit nog wel te twijfelen, zo is hij ook wel strak! |
|
||||
|
||||
Wat nieuwe foto's:
Er komen nog kapjes op de wielbouten. En zodra ik zin heb, even die nieuwe spatborden aanpassen. En het chassis aanpassen voor extra ruimte voor de aandrijassen! Dan kan ik hem nog verder verlagen. |
|
||||
|
||||
Iemand een adresje voor sierstrips voor de chromen europesche bumpers?
Of als iemand ze nog heeft liggen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die stootstrips? Die wil ik misschien ook nog bestellen; heb al wel een adresje gevonden. Kosten daar 50 euro p.st. |
|
||||
|
||||
Nieuwe foto's
In het echt is hij minder mooi hoor Ben nu bezig met 2 spatborden aan het opknappen! |
|
||||
|
||||
Vandaag even wat onderhoud gedaan!
Nieuwe Luchtfilter en brandstoffilter gemonteerd Nieuwe remblokken aan de voorzijde gemonteerd Nieuwe remschoenen aan de achterzijde gemonteerd Heb ook een zooitje nieuwe onderdelen gekocht: Nieuwe ashoezen, klepdekselpakking, nieuwe bougies, oliefilter en olie, en een v-snaar tbv de stuurbekrachtiging! Straks de voorschermen afmaken, en die monteren. Dan kan ik aan een setje deuren beginnen! UNDER CONSTRUCTION dus ...... |
|
||||
|
||||
Heb afgelopen weekeinde nog meer onderhoud gedaan.
De hele boel goed afgesteld, nieuwe bougies gemonteerd, v-snaar vervangen, klepdekselpakking vervangen. De sistriebutieriem, olie en oliefilter, en de bakolie moeten nog! En heb een ander plan getrokken voor de auto, vondt al dat chroom een beetje "TE" worden. Er komen nu zwarte sierlijsten op (de dunne variant). De diesel grill gaat ook exit. Heb er nu eentje zonder het chroom gemonteerd zitten! Ook de raamrubbers met het chroom gaan eraf. Het enigste bling zijn straks de bumpers en de wielen, maar onder de motorkap wordt er nog wel veel aan bling gedaan. Er komen ook nog spatbordverbreders op, kijken hoe dat gaat staan! Wat denken jullie ervan??? nog suggesties |