|
|||
|
|||
misschien ga ik de oude ook wel als wintervelgen gebruiken
maybe nog ander kleurtje maken ofzo... waarom heet jij hier LinnieTDI? waar is die TDI dan?
|
||||
|
||||
Jongen, dat dateert uit 2004
Lekker Oldskool toch
|
|
|||
|
|||
En..................... toen was er heel even zon!
|
|||
|
|||
ziet er goe uit kerels
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit. Wel vind ik dat ze smal vallen (is 7" of niet?). Misschien een paar spoorverbreders rondom monteren?
|
|
|||
|
|||
Quote:
is 7J ET42 met 185/35/17 en een 5 mm spacertje omdat ik anders tegen mn veerpoot op zit (voor)
Golf mk7 variant 1.4tsi 2015 Last edited by Darkprojectx : 24-03-2009 at 10:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ahum Kuch, het is een 5mm spacer |
|
|||
|
|||
Quote:
zeg ik toch? ah ik schat dingen weleens kleiner in dan dat ze eigenlijk zijn
|
|||
|
|||
tja.. gewoon dik
|
||||
|
||||
Quote:
Kom je hier nog een drempel mee over ? Ziet er super uit zo met deze verlaging |
|
|||
|
|||
Quote:
is nog wel te doen, hij staat op 80/60 en voor op platte bandjes (185/35/17). ik heb wel wat beugels onder de auto uit moeten halen.... maar is nog best goed mee te rijden hoor
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit.....
|
|||
|
|||
thanx! (Y)
vandaag levenloos dagje @ work gehad, dus ff van mn project foto's een filmpje gemaakt onder de noemer; windows movie maker testen http://www.youtube.com/watch?v=ps-pG7t18JE vond het zelf wel leuk
|
||||
|
||||
mooie foto`s erik..
|
|
|||
|
|||
wordt weer eens tijd voor een foto spam hier
nog de kans gehad om hem met een originele vento op de foto te zetten voor de crea-bea de grill eens zwart gespoten dit gedaan omdat ik op mn bra-tje zit te wachten verder een beetje bezig geweest om die hoerige groene tellerverlichting om te zetten naar rode LED's. Eerst maar eens de LED's en weerstandjes aan elkaar gebakken Toen de klok uitgebouwd (zo ver als nodig) hard gewerkt, dus tijd voor bier ok, terug aan het werk! natuurlijk ook de groene folie uit de tellerbak gehaald, anders wordt het licht natuurlijk nooit rood Helaas lieten de 2 spanningsgeleidende strips zich niet solderen dus daar moest ik ff wat anders op verzinnen. alles weer in elkaar gedraaid en een tunneltje opgezocht, helaas crappy foto.. teller verlichting is gewoon prima, alles is netjes verlicht. volgende project zal een camera worden waarmee ik in het donker ook foto's kan maken haha ook maar ff een extra brugje gemonteerd voor NOG wat meer stevigheid/stijfheid. Deze keer een draagarmbrug en dan maar weer fotoshoten he nope, hij verveelt dus nog altijd niet
|
||||
|
||||
leuke foto montage... Zag je gister nog rijden bij de tref.
Je zwaaide wel maar wist je wel wie het was? ... Groet frank
|
|||
|
|||
Quote:
haha daar heb ik naar 2 mensen gezwaaid waar ik geen ideeeee van had wie het waren.. in een mk2 en in een mk3 haha
|
|||
|
|||
jongen jij zwaait naar iedereen
Was gisternacht heel even in VENLO.
|
|||
|
|||
Quote:
was maar aangekomen, ik kon toch niet pitten
|
|||
|
|||
was met een maat van me in helmond. we hebben daarna een gast afgezet in vevlo.
had gekund maja het was al 3 uur in de nacht man