|
|||
|
|||
staan mooie corrados bij.
|
||||
|
||||
Niet op iedere hoek van de straat...
Veel hele mooie C's! Maar, geen één gele...? Toch de juiste kleur gekocht, dus!
(onze nieuwe aanwinst, vorige week gekocht...)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik hoop dat als ik over een tijdje klaar ben met de mijne dat ie er ongeveer zo komt uit te zien:
Op dit moment is het dus dit: Al een hele hoop kleine irritaties en mankementen verholpen, komend weekend motorwissel.....we komen er wel
|
||||
|
||||
mijn ex-corrado met kompressor:
|
|
||||
|
||||
Zonde van dat deukje bij het voorste krikpunt..
|
||||
|
||||
dat deze er nog niet tussen staat
[img][/img] |
|
||||
|
||||
omdat dat een ongelovelijk hok is
|
||||
|
||||
Amen
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Mijn bijdrage aan dit topic
|
||||
|
||||
bij het zien van al die mooie corrado's, krijg ik steeds meer spijt,dat ik de mijne heb weggedaan!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat heb ik nou precies hetzelfde...
|
||||
|
||||
heb laatst het kenteken nog bij de rdw opgezocht,maar niets meer van bekend,dus vrees het ergste
|
|
||||
|
||||
De mijne leeft nog Een foto van hoe die er uit zag...
|
||||
|
||||
@vains; zo hoort een corrado eruit te zien!
|
|
||||
|
||||
Quote:
...nee hoor, die zwarte is ook prachtig
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
als die gele nog wat zakt
|
|
||||
|
||||
Ik zal even laten zien hoe je een corrado moet laten zakken
En dit is op vlak wegdek
|
||||
|
||||
@vains: zo had ik niet eens bij mij vh parkeervak afgekomen. Mijn corrado was 40/40 verlaagd, en ik moest al kruipend over de drempels hier....
|
|
||||
|
||||
Dat is balen. Mijn corrado lag op het maximale van de schroefset met gehalveerde bumpstops en ik reed er dagelijks mee. Ben er zelfs mee naar MIVW meeting gereden was ongeveer 600 km die dag