|
||||
|
||||
whahaha,heb een jaar golf cabrio gereden en in de winterperiode was ik er scheitziek van.dus weet zeer zeker waar ik over praat.
cabrio is zomer auto.in de winter wil je echt geen cabrio rijden. maar dit is mijn ervaring ermee.in de zomer was ik er heel erg blij mee |
|
||||
|
||||
in de cabrio heb je het winters sneller warm dan in een gewone auto... bewezen in diverse testen doordat de kap beter geisoleerd is... dus ..
heb 5 jaar cabrio gereden...
|
||||
|
||||
Als je lange afstanden rijd en zeker als je harder rijd dan 120 km/h dan is een cabrio "vermoeiender" om in te rijden. Zeker als de kap dicht is. Een cabrio rijd met de kap open en windscherm veel fijner.
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 13-07-2004 at 18:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
precies.dankjewel jeff. |
|
||||
|
||||
Quote:
Huh?? Iets klopt er niet wat je zegt, lees nog maar eens Begrijp het wel, maar staat er niet helemaal juist. Wat zeker ook een feit is, is dat de kachel van een cabrio VEEL en VEEL sneller heet (let op heet) is dan een normale Golf. Dat ding is echt sambal als ie vol open staat. Als het beetje fris is, kap open, kachel aan... HEERLIJK Of niet chris Ging prima in oostenrijk |
|
||||
|
||||
dank je marco...
|
||||
|
||||
@ Marco: Bedankt!!!!! Ik typte weer eens sneller dan mijn schaduw.
|
||||
|
||||
mm,als ik een uur in de cabrio zat kwam ik er helemaal gebroken uit.kwerd helemaal debiel van het geklapper aan de kop,en zat van het binnen ijskrabben.
ik heb er wel plezier mee gehad hoor,maar dat was zomers.swinters was het een ergenis |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan heeft dat toch echt aan jou cabrio gelegen...bij mij is de kachel echt binnen een paar minuten warm, en daarna snel ERG warm (lees, zweetpoten) |
|
||||
|
||||
gewoon kiezen wat je het mooist vind...keuze zal je toch zelf moeten maken..en persoonlijk...zou ik voor een golfje gaan...maar waarom perse een carbio?
|
|
||||
|
||||
Quote:
amen!
|
||||
|
||||
Quote:
de kachel word wel warm hoor,maar aangezien het geen diesel is liet ik hem niet warm lopen dus tegen de tijd dat ik op mijn werk was was ie pas warm.dus probleem binnen ijskrabben nog steeds aanwezig. |
|
||||
|
||||
dan sluit je dat dus ook niet fatsoenlijk....ik heb echt geen ijs aan de binnenkant
|
|
||||
|
||||
Krabben aan de binnenkant van de cabrio??? Dan was jou cabrio zo lek als een mandje. Hoeft niet het dak te zijn.
's Winters zet ik wel altijd een kacheltje in de auto(s) een kwartier voordat ik/of mijn vrouw weg gaat. Hoef ik aan de buitenkant niet te krabben.
|
||||
|
||||
lekker binnenzetten in de winter
@Jeff, hoeft idd niet het dak te zijn...er kan zoveel lek zijn |
|
||||
|
||||
in de winter heb ik ook weleens ijs aan de binnekant van de ruit...en ik heb geen cabrio
|
|
||||
|
||||
Kijk, dit zijn de betere reacties
De auto is voor 'dagelijks gebruik' , hoef er niet meer naa mijn werk ( zit overigens nog op school maar daarvoor heb ik em ook niet nodig. ). Ga wel bijna elke avond een rondje rijden.. vriendin dorpje verderop .. bij vrienden langs. . etc. Corrado vr6 - omdat dit gewoon de snelste is, en ik een voorliefde heb voor v-motoren , ook lijkt me bij een vr6 de kans kleiner dat ie afgetrapt is .. Daarnaast: g-lader vertrouw ik niet echt .. golf cabrio? op de vraag.. waarom cabrio? .. Ik vind een dichte golf 1 ook echt wel zijn charmes hebben hoor. Maar ik vind die cabrio's gewoon subliem .. fijner om te zien, en langer doorgebouwd ( oké , in afrika is er nogsteeds de citi golf maar toch ) . Aangezien ik liever niet een oudere auto koop dan dat ik nu heb .. ( '92 ) .. Ik zie dat het cabrio rijden toch wel zijn verschillende vraagtekens heeft? ik hoor vermoeiender rijden met kap dicht? hoe extreem is dit? valt het wel mee..heb je er pas last van na 200 km achter elkaar rijden? of is het bij 10 km al niet leuk meer? Overigens .. mijn keuze helt al een heel stuk meer naar de golf cabrio .. dan met een leuk 1800 blok .. liefst dan een gti blokje .. en dan een keer helemaal reviseren, en langzaam bij beetje motor-tunen .. ander nokkenasje, snel spruitstuk ... doorsparen voor een kleine turbo :P of een mechanische compressor .. Waarschijnlijk een classic-line , naar ik begrepen heb toch wel de luxeste uitvoering .. .. is er trouwens een site of iets dergelijks met daarop alle uitvoeringen en de specificaties ? Iniedergeval weer bedankt voor de bruikbare reacties grtz! Zeno .. ps: damn! ik typ te lange - - - verhalen |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
dat had ik natuurlijk zelf ook kunnnen verzinnen :p |
|
||||
|
||||
golf-cabrio.com is volgens mij niet helemaal de goede link ? vind hier namelijk niet echt veel nuttige info over alle typen mk1 cabrio's .. of kijk ik ergens overheen ?
wat ik me overigens ook nog afvroeg: hoeveel last heb je nou eigenlijk van geluid in een mk1 cabrio ? ( suisen van wind, etc.. ? ) Bedankt! Grtz! Zeno! |