|
||||
|
||||
Quote:
Nou er zitten 2 éénmans zaken in die hal en beide roken ze De man op de foto is overigens de andere man in de hal, niet John dus. Straks is de bus weer geheel rookvrij
|
||||
|
||||
Quote:
Nou...? Ik ben benieuwd, denk wel aan je hart.. Mensen van de oude stempel die roken (liefst sigaren) stralen een soort charme uit van vakmanschap, 10 keer liever zo iemand dan een snelle schneuzel met een vlotte babbel...
|
||||
|
||||
Quote:
U werk bij de ARBO zeker? Als die beste man in ZIJN werkplaats wil roken, dan moet dat kunnen, en als hij ZIJN gezondheid aan bepaalde risico's wil bloot stellen, moet hij dat ZELF weten. Kom op, zeg, het gaat hier over een (overigens nette) restaurtie van een T2b, en niet over allerlei irritante ARBO-regeltjes die het werk een stuk moeilijker en de werk-omgeving een stuk minder prettig maken. Sja, sorry hoor, maar zodra ik ARBO hoor of zie, branden bij mij de stoppen door... Maar goed. Bussie begint alweer wat te worden zo! Netjes.
|
||||
|
||||
Dat ie staat te paffen interesseert me eerlijk gezegd echt geen hol. Alleen ziet het er niet profi uit als je dat doet tijdens het spuiten. Het zal vast even snel een likje hier en daar zijn geweest. En of dat allemaal wel Arbo is moet ie ook zelf maar weten. (Alleen vind ik niet dat je daarin een onderscheid mag maken tussen een grote toko of een eenpitter.) Als die man zijn werk wil doen zonder masker, moet ie ook lekker zelf weten...
|
|
||||
|
||||
Zoals ik al zei Als je er zo bij staat ga ik twijvellen over die gene ZIJN vakmanschap
T zal er ook een stuk beter staan als ie Bedrijfs kleding aan doet Dit Staat zo Beunig. Natuurlijk mag iedereen vinden wat ie vind |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Tja, je mag vinden wat je wil.
Tot nu toe zijn wij super tevreden over de werkzaamheden en dat is het enigste wat telt. Al staat hij daar in zijn blote kont met een joint in zijn mond te werken. Het resultaat telt Maar kom van de zomer de bus eens bekijken op een meeting
|
||||
|
||||
Natuurlijk kom ik n`s kijken
|
|
||||
|
||||
Ik jat de post van mijn vrouw maar weer op het VCT2 forum
Quote:
|
||||
|
||||
Ik heb de foto's van de laatste 2 bezoekjes van mijn vrouw aan Happy eindelijk op onze website gezet.
(meeste foto's staan hierboven al) http://www.desmitten.nl/Happy/index.htm ff scrollen, dit is de eerste nieuwe foto
|
||||
|
||||
Ik pik het bericht van mijn vrouw vanaf het vct2 forum*
Quote:
Happy Last edited by Lomax : 15-03-2008 at 22:59. |
|
||||
|
||||
Da's een behoorlijke update! Keep up the good work!
Leuk dat dat standkachel plaatje nog tevoorschijn kwam.
|
||||
|
||||
Ik ook!
|
||||
|
||||
mhhh, iets meer geduld. Einde van de week kan ze wel die kant op maar dan heeft John de ambulance niet tot zijn beschikking, gaat dus volgende week dinsdag worden.
De spuiterij is dacht ik vrij klein en om de bus nu al te brengen en dan buiten te laten staan lijkt me een slechter plan zo zonder ramen
|
||||
|
||||
Achja spuiters moet je soms op wachten heb er zelf een half jaar op moten wachten, maja dan is het resultaat alleen maar mooier...
Goed werk wel, ziet er proffesioneel uit, ik zeg pakje shag voor die man..
|
||||
|
||||
John had nog wat meer foto's gestuurd en die heb ik nu online gezet
http://www.desmitten.nl/Happy/Happy2/index2.htm#April Het laden van de pagina zal even duren, het is gewoon recht toe recht aan html :oops: Henk Jan
|
||||
|
||||
Eerder dan verwacht staat ze al bij de spuiter.
Dinsdag gaat John langs om alles te bespreken zodat we geen bus terug krijgen met een bruin dak :? Wanneer ze dan echt een nieuw jasje krijgt, dat is even afwachten http://www.desmitten.nl/Happy/Happy2/index2.htm#April2
|
||||
|
||||
Welke mafkees heeft de luchtroosters van z'n pano dicht joh????
Hoe koelt hij z'n motor dan???? Jens |