|
||||
|
||||
kom deze keer wel naar deze meeting, kon vorig jaar niet, maar had gehoord dat het een mooi weekend was. en het is immers 15 km rijden
grtz. leuke samenwerking zo
|
||||
|
||||
klinkt goed!!! ik zal er ook zijn!!!!
|
||||
|
||||
Oploo is te doen. Ik ben er ook wel bij als het me uitkomt
|
||||
|
||||
Ik ben er ook zeker wel bij
|
||||
|
||||
Zijn er ook belgen die gaan? Het zou misschien wel plezant zijn om met een paar te kunnen gaan.
|
||||
|
||||
zoals andere jaren zullen ze er in grote getalen zijn ...check cleaned.be of start een samenrijd topic
|
|
||||
|
||||
moet ook maar weer even heen dan
mem ek mar ffkes mei als ze wil haha
|
||||
|
||||
Vorig jaar helaas verhinderd op het laatste moment.. Hoop er dit jaar zeker wel bij te zijn. Misschien met de Type 3 als ie dan nog niet is verkocht, anders met ... Geen idee met wat dan
|
||||
|
||||
Vorig jaar kon het voor mij niet door gaan, zeer jammer na alle verhalen van pjvl_G60. Dus dit jaar zeker aanwezig
|
|||
|
|||
Oploo is naast de deur voor mij, slecht 120 km!
Lijkt me leuk, zo'n heel weekend feesten Hoeveel mensen komen er op deze meeting af ongeveer? En wat zijn de toegangsprijzen? |
|
||||
|
||||
Ik ben dan vrij....es kijken of we die kant opkomen dan
|
|||
|
|||
kom echt super heb er zin in.
maar met welke ?
|
||||
|
||||
Quote:
vorig jaar 40,- voor heel weekend incl. zaterdag vrij drinken eten en feest en zondag ontbijt. 5 euro entree en 2 voor bezoekers en passagiers. dit jaar zal het waarschijnlijk iets duurder zijn ivm verhoogde kosten DJ,en sanitaire voorzieningen. maar zal nog wel te overzien zijn vorig jaar waren er over de 100 weekend bezoekers en totaal geloof iets van 900 |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat klinkt goed! Dat zijn leuke prijzen, all-incl. Daar hou ik wel van En veel bezoekers, das ook mooi natuurlijk! Es kijken of k kom dan, lijkt me wel leuk! |
|
||||
|
||||
Lijkt me super daar!! Ga zeker weten het hele weekend!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Al meer bekend over de kosten voor het hele weekend enz......
|
|||
|
|||
Flyer is zo goed al klaar.
Kosten hele weekend zijn 50 euro geworden maar daar krijg je wel weer voor: Zaterdag onbeperkt eten en drinken ( bbq ) weer een party en zondag ontbijt en uiteraard de meeting. |
|
||||
|
||||
Koopje!
|
|
||||
|
||||
ik kan bijna niet wachten.
Ga weer een heel weekend , was echt super gezelig vorig jaar |
|
|||
|
|||
Quote:
klopt ronny was super gezelig ben er ook weer zeker bij. is er al wat meer bekent over de kosten enz. willen wel graag een kaart kopen.