|
||||
|
||||
Wat een juweeltje zeg, mooie wagen
|
|||
|
|||
En waar woon je zelf? in de buurt van Lanaken? ik ben benieuwd naar je Golf, wil hem wel eens in het echt zien!
zelf woon ik in Eijsden, Nederlands dorp onder de rook van Maastricht. als ik wist dat er zo dichtbij in de buurt een Swallow stond was ik zeker gaan kijken groeten! |
|
|||
|
|||
Quote:
ik woon zelf in houthalen dat ligt langs genk , de auto staat niet bij mijn thuis maar in de garage van mijn grootmoeder omdat de onze al volledig vol staat |
|
|||
|
|||
Fahrgestellnummer 1753046208
Typ Golf (17) Laufende Nummer 3046208 Fertigungsdatum August 1974 hij is dus officieel van augustus '74 |
|
||||
|
||||
Quote:
oef ik kreeg het al even benauwd Nee serieus.. Gaaf ding hoor! zou willen dat mijne er zo uitzag zeg! Heel mooie kleur ook!
|
|||
|
|||
Waaw! augustus 1974 is ook een zeldzaam vroege hoor! in juni of juli is de serieproductie namelijk begonnen. De auto van Split52 is van mei 1974, maar dit moet een zgn vorseriëngolf zijn (auto van voor de serieproductie, dus voorserie!)
|
|
||||
|
||||
Auto van Split52 is waarschijnlijk géén voorserie:
Quote:
Bron: forum Original Golf 1 IG Dit ging dus over de in mei 1974 geproduceerde Golf 1 LS van Split52.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 04-12-2007 at 21:11. |
|
||||
|
||||
Mooi ouwe school stikker van Centrum Garage Amersfoort.
|
|||
|
|||
Quote:
hehe ja ik wou hem er eerst afhalen maar ik mocht niet van men vader |
|
||||
|
||||
heel gaaf dit en netjes orgineel houden natuurlijk!!!
T5 tdi werkbussie Golf 1979 (daily) TE KOOP Porsche 924s 1976 in restauratie Chevy pickup 5.7 automaat. (daily) golf 1976 in restauratie verkocht Suziki swift gs 1993 TE KOOP Mazda 323 f 1.5 1997 TE KOOP |
|
|||
|
|||
komt deze uit nederland ?
|
|
|||
|
|||
He Jorik,
heb jij ook last van een klapperend sluitmechanisme vna het handschoenenkastje? Dan kun je nu terug naar de VW dealer voor een gratis reparatie en onderhoudsbeurt van je 74'er! |
|
|||
|
|||
En de Centrum Garage in Amersfoort bestaat nog steeds. Grappig!
Prachtige Golf overigens, helemaal goed! Nog wel even de wieltjes weer 'op kleur brengen'. |