|
View Poll Results: dikke of dunne bumpers? | |||
DIKKE | 44 | 38.60% | |
DUNNE | 70 | 61.40% | |
Voters: 114. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
dat is een ander topic!! Dikke bumpers staan ook wel erg goed zoals op de eerder geposte foto. is toch ook dezelfde kleur als jou golf? dunne staan ook wel goed, maar of ze mooi staan icm met die kleur
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 23-11-2007 at 11:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
Golf 2 zonder bumpers geen potje??? Heb je zo'n uitsparing onderzitten ofniet?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, ik zit op de HAN sinds dit jaar. De auto staat normaal in Westervoort.
|
||||
|
||||
Heb zelf dunne bumpers op mijn VR6, dus zeker dun.
Maar als je een mooie G60 hebt vind ik dik wel mooier. Dus kan 2 kanten op vind ik
|
||||
|
||||
Quote:
wtf: jetta omgebouwd naar verlengde golf? |
|
|||
|
|||
dunne bumpers < bouwjaar 1989 dikke bumpers > 1990
|
|
|||
|
|||
heb 2 mk2 bouwjaar 1990 en 1991 en hoord echt dikke bumpers bij.
als je een oudetype mk2 hebt hoord dunne om staat super bijde vind ik mooi.
|
||||
|
||||
ik ga voor dunne bumpers en dunne lip dan. Vind 16v lip geen porum, vooral niet icm de zijlijn.
maar dikke bumpers kunnen ook erg goed staan. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee is ingescand uit een boekje, in het midden zit de naad en lijkt daardoor langer...
|
||||
|
||||
Dunne bumpers ftw. |
|
|||
|
|||
dunne...Dikke is too fat...
|
|
||||
|
||||
nee juist dikke staat veel voller
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dunne bumpers dus !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
Dit gesprek gaat nooit tot een einde komen denk ik.
Sommige staan beter met het één den andere met het ander. Dat is zoals de vraag stellen grill met embleem of zonder... mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
beiden fout, dat is een photoshop die ik in 1999 gemaakt heb voor op clubs.nl
|
|||
|
|||
Ligt een beetje aan de style vind ik.
Heb zelf een tijdje eraan gedacht om dunne bumpers te nemen, maar icm de dorpelverbreders en G60 schermen etc. op mijn edition heb ik het toch maar niet gedaan. Vind de dorpelbreders er lelijk bij staan. Maar als je gewoon een 'normale' GTi hebt vind ik het wle weer dik. Nog vetter is als je geen wielkasverbreders hebt! Dan is dunne bumnpers een must!!!
|
||||
|
||||
Gaat gewoon uit van je eigen smaak welke mooi zijn.
Want als je doet wat een ander altijd mooi vind blijf je bezig. Ik ben 13 jaar terug begonnen met dikke bumpers en heb ze nog en in de tussentijd heb ik wel 10x nieuwe stijlen en manieren van bumpers enz toegereikt gekregen vanm iedereen die een mening had en wat op het moment maar "IN" was. Doe je eigen ding komt er misschien ook weer eens wat variateit in de VW wereld.
|
||||
|
||||
het ligt echt aan de stijl van de auto,
maar ik vind wel dat wanneer je dunne bumpers neemt, moeten ze een rode of chromen bies hebben (staat super) en dan in combinatie met extreme verllaging dikke bumpers kunnen ook heel mooi zijn, en vooral als je wat grotere velgen hebt(dan staat de auto ook wat hoger) en tupperware moet je nooit aan beginnen, sluit voor geen meter aan, ze wapperen er zo af, en 1 keer te hard over een drempel en je hebt alleen nog maar splinters over
|
|||
|
|||
het is een eindeloze discussie
het gaat gewoon om de stijl die je opgaat retro is smalle , moderne look is dikke bumpers |