|
||||
|
||||
Ik heb binnenkort een goede g40 lader en een chip en 68mm poelie voor je in de aanbieding.. Het is voor mij even afwachten wanneer me auto wordt omgebouwd naar G60.. als alles meezit is dat ko9mend weekend al..
|
||||
|
||||
Je hebt me inderdaad een mail gestuurd via marktplaats.
Ik wacht even af, het moet voor mij een vrij goedkope nog niet gereviseerde lader of een net gereviseerde lader zijn. |
|
||||
|
||||
Oh was jij dat joh.. Ja nu zie ik het aan je woonplaats De G-lader is in goede staat dus over revisie hoef je je voorlopig niet druk te maken. Ik merk het wel als je 'm nodig zult hebben..
|
||||
|
||||
Is goed, het is zo wie zo dicht bij huis.
Ik laat het je nog weten. |
|
||||
|
||||
Arno verkoopt 'in principe' geen laders. Hij reviseert alleen. Ik heb mijn G40 ook gekocht 'als zijnde in goede staat', maar m toch laten reviseren bij Arno. Kost wat, maar dan heb je ook een z.g.a.n. lader.
Koop een lader, en als de onderhoudshistorie niet bekend is, of je mensen op hun woord moet geloven 'dat ie goed is', laat m dan door Arno controleren. Laders met kleinere poelie's: laten liggen. Laders met '10.000 km gel;den nogh gerevidisiert': laten liggen. Geverfde laders: laten liggen. Laders met open luchtfilter, 2f2f stickers op de auto, raambanden of tupperware: laten liggen. Een goede lader kost je minder dan de revisie
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is wel duidelijk, Arno heeft onder zijn naam staan dat hij diverse G40 en G60 laders verkoopt. Ik heb hem een aantal dagen geleden gemailt maar nog niks van hem gehoord, ik ben er wel benieuwd naar. Maar raad jij het ook af om met een kleine poelie te gaan rijden, of lees ik dat verkeerd ? |
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog een lader tekoop..
Zit 1 nadeel aan, hij is erg duur om precies te zijn €3750,- krijg je de rest van de wagen erbij :P Gereviseerd bij arno bj 117.xxx en nu 132.xxx op de teller |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik het geld had liggen ...... De prijzen gaan wel steeds wat omhoog van de Polo's G40, tegenwoordig staan ze niet meer te koop onder de 2000,- ofzo . |
|
||||
|
||||
Stonden er dan nette voor die prijs te koop?
Voor de golf wilde ik ook een G40 halen, maar als je een nette wilde zat je toch wel boven die 2d grens.
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, een beetje nette G40 kost je al gauw rond de 3000 euro. |
|
|||
|
|||
en dan vooral een nette motorisch origineel met geringe kmstand
|
|
||||
|
||||
inderdaad ze zijn er wel degelijk, maar je moet even geduld hebben. heb mijn g40 genesis met 96.000 km op de teller en vrijwel geheel origineel voor 2850 euro gekocht. met een nette lader. nu 100.000 km in 2.5 jaar gereden en met heel veel plezier kan ik je verzekeren.
heb nu 5 auto's gehad, maar dit is de beste uit die hele reeks. vaste lasten niet duur, veel pit en rijdt heerlijk. laders die op kleinere poelie's hebben gedraaid, lijden natuurlijk veel meer.
|
|||
|
|||
Dan heb je een mooie prijs betaald!!!
Was de wagen volledig origineel ook qua verlaging en velgen?? |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn auto voor een belachelijk bedrag gekocht, maar heb er al heel wat geld ingestoken. Mijn eerste G40 Genesis kocht ik voor 1300,- en was echt helemaal origineel alleen niet zo heel netjes meer in de lak.
|
|
||||
|
||||
Quote:
zaten alleen andere velgen onder en een booskijker.
|
||||
|
||||
Quote:
- Arno heeft bij mij de kleinere poelie en chip erin gezet bij de motorswap - Bij mij was Arno mee toen ik die lader ging halen om te controleren en heeft hij nog de keerringen voor de zekerheid vervangen - Mijn lader is niet geverfd of niks, puur natuur - Ik heb geen open lucht filter, wel raamband en tupperware, maar ik ben heel zuinig op mijn auto Any more?
|
||||
|
||||
Quote:
gelukkig valt er over smaak niet te twisten ,want die is puur persoonlijk
|
|||
|
|||
kloten voor je man,Maja indd ff arno ff vragen mischien heeft hij nog een Glader voor je.
|
|
||||
|
||||
Is inmiddels gekocht, een goede lader die ik zelf gereviseerd heb.
|