![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb er weer zin in...alleen geen tijd gehad om hem te wassen hier
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik kom ook met de pollo, kever is nog niet geslammed en verzekerd!
2 nieuwe gezichten neem ik ook mee, tim met zijn G40 (nu met mooie velgen!) en Tieske met zunne nieuwe jetta mk2. |
|
||||
|
||||
![]() gezellig!!! dan moeten we zeker wel netjes parkeren als er zoveel mensen komen...anders zijn de boetes ook niet te overzien
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en wie zijn de nieuwe gezichten dan Martijn? ![]() jammer dat rick naar zen schoonlui moet! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mwah, daar is wel plaats zat. De opkomst moet wel opeens heel enorm zijn wil het daar vol zijn. ![]() Tot vanavond, lui. ![]() Enne, ik heb vandaag eens niet mijn hele gereedschapskist bij me, dus als we effe alles vast willen laten zitten en geen rare capriolen uithalen... danku. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal
Is het toevallig al bekend of komende eerste vrijdag van de maand weer een meeting is in Oss.Kon de vorige helaas niet komen.heb me trouwens ook nog niet voorgesteld,maar dat gaat nog goed komen als er wat meer aan mijn gedaan is.Hij is namelijk nog niet helemaal naar mijn zin.Wil zeker wel ff langs komen in Oss als er weer een meeting is. Mzzl Michel |
|
||||
|
||||
![]() ik meen dat er deze maand geen mini meet is wegens de feestdagen. maar kan zomaar anders zijn
![]()
|
||||
|
||||
![]() 14 december!
flyer wordt gemaakt ![]() |