|
||||
|
||||
Ik vind een GTI interieur ook niet echt geweldig moet ik zeggen. Corrado stoelen weet ik niet hoe dat zit. Maar ik ben maar voor aftermarket Recaro stoelen gegaan, die behoorlijk verstelbaar zijn.
|
|
||||
|
||||
Corrado achterbank moet je wat verbouwen, handleidingen zijn te vinden op het web als je goed zoekt. Ik dacht dat de stoelen er zo in konden maar weet het niet meer zeker. Ik vind zelf een GTI interieur prima zitten eigenlijk...Maar het kan natuurlijk altijd beter.
|
|
||||
|
||||
Inmiddels een corrado interieur gemonteerd.
Het dashboard komt nog, eerst een geschikte tellerbak vinden. Iemand enig idee, of een corrado tellerbak valt aan te passen voor een diesel?? Foto's komen strax. (vanmiddag) Verder wat onderhoud eraan gedaan, er was gerommelt met de LDA, hij rookte ook best wel, heb hem op de originele stand gezet, en de pomp iets opgeschroeft. Ik ga waarschijnlijk nog wel ee betere uitlaat monteren, i.i.g een grotere downpipe. |
|
||||
|
||||
Hier wat pics.
Ze zijn niet geweldig, betere komen nog. Last edited by Samurai : 17-11-2007 at 16:52. |
|
||||
|
||||
Gisteren een compleet supersprint uitlaatsysteem gemonteerd, alleen nog een custom downpipe maken, of eentje goedkoop kopen.
Maakt erg veel verschil zo'n uitlaat zeg, hij heeft een stuk meer koppel gekregen. En hij klinkt erg stil, met een mooie zware brom. Foto's komen nog. |
|
||||
|
||||
Hier wat foto's, het zijn wel crapy foto's. Ik ben bang dat mijn digitale camera het heeft begeven.
|
|
||||
|
||||
Ik zie nog steeds die foute "turbo" logo's daar moet je iets aan doen, of die logo's eraf of turbo erop!
|
||||
|
||||
Er zit toch een turbo op? Dus wat dat betreft zijn ze terecht, mooi is anders
|
||||
|
||||
Quote:
De logo´s zijn terecht, er zit een turbo op! Ik heb nu inmiddels 350 km met de supersprint gereden, en ben er zeer te spreken over, heerlijk stil, de turbo spoelt net wat eerder op (grotere diameter uitlaat) Ik zit nog te twijfelen om ze eraf te halen, aan de andere kant zijn ze ook wel weer apart. |
|
||||
|
||||
Vandaag een golf 1 cabrio opgehaald.
En de GTD blijft (hij stuurt lekker) :-) Foto's komen eraan. |
|
||||
|
||||
Foto's van de cabrio.
Zo kocht ik hem: Zo is hij nu: Binnenkort schroefsetje, en mooie platte bandjes + spoorverbreders achter. Ben er nog niet over uit, of ik een quartetset ga monteren of hem mooi oldskool gti look ga maken. Wat vinden jullie? Fotshop is welkom |