|
||||
|
||||
Jeej, mn schroefset is binnen! Hopelijk kan deze er vanaaf onder gezet worden als ik de garage van mn pa kan gebruiken..
Zelf kan ik nu niet veel sleutelen, want mn hand zit in het verband (gebeten door mn kat, zware infectie.. niet fijn) Maar een vriend van me wil me graag helpen |
|
||||
|
||||
Ok, de achterste poten zitten erop, de voorste waren met geen mogelijkheid los te krijgen!! Maar dat krijg je als die dingen al 11 jaar vast zitten.
Volgende week dinsdag gaat mn auto naar een garagebedrijf. Zij zullen de voorste poten monteren, de gehele auto netjes op hoogte afstellen, de wielen nog even voorzien van centreer ringen. en de wielen weer uitlijnen. |
|
||||
|
||||
Helaas, het monteren ging vandaag niet door, de monteur/eigenaar van de zaak heeft gister iets gelast zonder zijn kap op. Nu heeft hij last van lasogen, we hebben de afspraak verzet naar morgen, en ik hoop dat ie morgen weer beter is.
Dus misschien morgen hopelijk eindelijk foto's! |
|
||||
|
||||
Eindelijk, het setje zit eronder!
Het stuurt erg fijn, en hij is niet zo asociaal laag dat ik geen drempel meer over kom, en dat is wel handig gezien het feit dat ik in almere woon, waar ze drempels gratis krijgen. |
|
|||
|
|||
staat helemaal nie lelijk azo Hoeveel is hij eigenlijk gezakt want staat wel nog mooi azo (lager was beter geweest maar ik begrijp dat als je veel drempels moet pakken da ge hem liever wat hoger legt
|
|
||||
|
||||
Volgens mij issie 'maar' ongeveer iets van 4cm omlaag..
Maar het heeft optisch al een erg gaaf effect. Ja, en drempels hier, het zijn er zoveel dat ik ze nieteens kan tellen, en ik wil nog wel een beetje vlot naar de supermarkt of naar mn werk kunnen. Zonder dat ik bang hoef te zijn voor aanlopen, of mn bumperlip kwijt te raken Het weggedrag is overigens uitstekend zo, ding stuurt mes-scherp.. |
|
||||
|
||||
wat voor schroefset heb je eronder gemonteerd?
|
|
||||
|
||||
Supersport schroefsetje, niet duur en stuurt prima.
|
|
||||
|
||||
goed bezig, net als ik ook een atlanta sport
|
|
||||
|
||||
Yup.. Leuk heh.
Ik heb vanavond weer wat foto's geschoten: Inmiddels zitten de missende lijst delen erop, en heb ik wat kleine dingetjes aangepast. Wel moet ik nog CL lijsten op mn deuren hebben, de lijsten die er nu op zitten zijn hoger dan de CL's.. |
|
|||
|
|||
ziet er netjes uit maar iets lager is mooier !!
een beetje schrapen over drempels hoort er nou eenmaal bij !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Hah, euhm. kom eens naar almere voor de gein..
Ik heb hier in de wijk een aantal drempels waar ik nu al niet makkelijk overheen kom. Verders kom ik ook in andere wijken waar de drempels nog steiler zijn, en dan moet ik echt als een slak erover. Dus als ik nu nog lager ga, dan betekend dat dat ik sommige wijken gewoon niet meer inkom. En dat is niet echt handig ;-) Ik weet dat lager mooier is, maar goed, ik vind het wel prima zo, ik wil 's ochtends nog wel binnen 3 minuten op de snelweg kunnen zijn. Daarnaast heb ik onder alle condities geen last van aanlopen, en hoef ik daar ook niet bang voor te zijn. Echt heerlijk ontspannen dus |
|
||||
|
||||
CL deurlijsten zitten dr nu ook op:
Waarschijnlijk ga/kan ik ze pas spuiten als het weer voorjaar word, tenzei ik ze ergens voor niet veel geld professioneel kan laten doen, maar goed, dan zou ik ook andere dorpel lijsten willen, en dan ook gelijk de bumpers mee laten nemen.. Dus ik kijk wel ff.. Het is vrij rustig hier? wat ving men nou van mn kar? |
|
||||
|
||||
Net Golfje zo Die foto`s met de zonsondergang zijn super
|
||||
|
||||
schoon wagenke!
Inderdaad, die zonsondergang-foto's, daar zitten mooie tussen:
(de meest mooie: ) Quote:
Ik zou je willen adviseren, om zèlf de mooiste foto's uit te zoeken, voordat je ze (allemáál) upload. (bij die serie, waar je nèt je schroefset eronder hebt idemdito...) Ten eerste is het zonde van je beperkte Mb-ruimte, maar vooral omdat 'overdaad schaadt', zeg maar... het leest prettiger als het er wat minder zijn, zeker als de foto's nogal op elkaar lijken... (ik begrijp, dat je zelf erg trots op je wagen bent, zoals zovelen hier, maar het is alleen maar opbouwende kritiek...) In Almere is de verkeersdrempel uitgevonden, i.d.d.! Mooi Golfje hoor; wat heb je voor de Supersport schroefset betaald? Ikzelf heb de wielranden nog wel op mijn Vento GT zitten; ik vind het wat 'dikker' en bovendien is het een kenmerk van de eerste GT-'s, maar zonder is weer wat 'cleaner' wat natuurlijk ook niet verkeerd is. Àls ze er op zitten, moeten ze wel zwart zijn en niet vergrijsd... Bij jou staat het erg mooi, zònder!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
@Vento Vince: Allereerst bedankt voor je reactie en het positieve commentaar.
Alleen op het stukje "Ik zou je willen adviseren, om zèlf de mooiste foto's uit te zoeken, voordat je ze (allemáál) upload. (bij die serie, waar je nèt je schroefset eronder hebt idemdito...) Ten eerste is het zonde van je beperkte Mb-ruimte, maar vooral omdat 'overdaad schaadt', zeg maar... het leest prettiger als het er wat minder zijn, zeker als de foto's nogal op elkaar lijken..." Heb ik wel commentaar: Als je goed kijkt zie je namelijk dat de foto's van mijn eigen server af komen, deze vormen dus geen belasting voor de volksforum server. Mijn server hangt ook in een datacenter aan een 100mbit verbinding, heeft meer dan voldoende diskspace, en gezien het feit dat de foto's gemiddeld 150K zijn moet het voor een gemiddelde internetter geen probleem zijn om deze binnen te trekken. :-) Daarnaast zal het meeste na 1 bezoek wel gecached zijn in de browser of een tussenliggende proxy wat het herladen dus versnelt. Verder vind ik het gewoon leuk als ik auto's van anderen ook van alle hoeken kan bekijken. ipv 1 klein onduidelijk fototje. De foto's zijn niet gigantisch breed waardoor de layout verstoord word, dus ik vind het appart als het niet prettig te lezen zou zijn. Het enige dat ik me kan voorstellen is dat mensen met een low-end, haast geheugenloze pc wat problemen zouden kunnen hebben bij het scrollen. Maar goed, ik kan niet met iedereen rekening houden natuurlijk. Nou goed, verder met de VW: Het schroefsetje heeft me 418euro ex verzendkosten gekost. (via Jelmer/bkcustoms) Daarnaast heb ik nog wat centjes voor de montage en uitlijnen betaald bij een lokale garage. Persoonlijk vond ik vroeger de lijsten ook vet, maar ik wil nu voor een cleanere look gaan. En de lijsten moesten daardoor dus als eerste weg, het is gewoon een kwestie van persoonlijke smaak denk ik. Door de panelen lijkt de auto wel dikker, maar lijken de wielen dus meer naar binnen te vallen. Nu lijkt de auto dan wel smaller maar daar zie je niets van omdat de wielen weer verder lijken uit te steken.. Dus het is maar hoe je het bekijkt. Daarnaast is het gewoon veel makkelijker met wassen en poetsen De zwarte deurstrips moeten ook nog een keer in de kleur van de auto. Vergrijzen had ik geen last van, mede dankzij Meguiars Trim detailer natuurlijk! En de drempels in almere, tja, die zijn gewoon #$!#!%%@^$%^!
|
|||
|
|||
schoon! Enkel mss die vislijn (antenne) vervangen door een kort exemplaartje en een klein nr plaat houder mss? Voor de rest: tof karreke zoals ik al eerder zei. Doe zo voort
|
|
||||
|
||||
Yup, de antenne word idd nog vervangen! Het ringetje onderop is stuk, dus dat moet wel.
Ik weet alleen niet of ik een kort antennetje wil of zo'n vin. Verder moet ik idd nog een kentekenplaathouder achter zonder text, en wil ik voor weer een nummerplaat met dikke letters. Maar goed, dat zijn niet de hoge prio dingen op dit moment 3 November gaan we raampies tinten als het goed is. Ik wil toch wel wat meer privacy in de auto, geen inkijk als dat ding geparkeerd is, en het ziet er gewoon strak uit. Oh, voordat men gaat klagen politie dit, politie dat.. don't bother: F*ck the police! ;-) /me mag die lui toch al niet. Ik stond bij CJB op de speeddial toen ik nog een Fireblade had
|
||||
|
||||
Bla-bla-bla...
Ik wilde je niet tegen je schenen schoppen, hoor!
Quote:
Nogmaals 't is alleen maar mijn mening: ga gewoon lekker zo door! Succes met je wagen! P.S.: Oh ja, kijk ook even in mijn onderschrift waar 'FORUM' voor staat !
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 23-10-2007 at 20:44. |
|
||||
|
||||
gheh, ok, dan is dat prima Mening verkondigen mag idd, daarom is het een forum
Ik bedoelde het ook niet als aanval hoor