|
||||
|
||||
De meeting was super! Gezellig, en mooie auto's. En niet al te ver weg!
Volgende jaar zijn we er weer bij.
|
||||
|
||||
Weet iemand misschien wie er met de prijzen naar huis zijn gegaan in de
golf 1 klasse. Moest gister eerder weg namelijk en ben toch wel benieuwd. Gr Jan. |
|
|||
|
|||
de prijswinnars staan op www.watercooled.nl
vond het een top meeting, veel bekenden, en veel erg strakke wagens. volgend jaar weer aanwezig!! zie de link voor mijn foto-s http://www.mijnalbum.nl/Album=6OEYDLHH gr jeroen vwteampg.nl |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik was er ook
T was mooi
Dit zijn al mijn fotos Volgend jaar zeker weer |
|
|||
|
|||
Zeker mooie meeting
mijn felicitaties voor alle prijswinnaars! waren stuk voor stuk strakke bakken! |
|
||||
|
||||
Namens de organisatie wil ik graag iedereen bedanken voor de mooie opkomst en alle gezelligheid er om heen! Ook de vrijwilligers, sponsoren en standhouders hebben er voor gezorgd dat de meeting een succes was De catering liet idd iets te wensen over, maar ik hoorde dat er onervaren personeel in de karren stond. De cateraar was namelijk dubbel geboekt Anyway, ik heb weer een topdag gehad! Hier enkele foto's... De rest op www.watercooled.nl bij onze meetings Enjoy |
|
||||
|
||||
Prijswinnaars gezocht:
Na de uitreiking zijn er enkele bekers overgebleven... We willen graag in contact komen met de eigenaars van de volgende auto's: 3e prijs Jetta: Veedubprins: Waarschijnlijk al geregeld Misschien zien we elkaar in Heerde! 1e prijs Polo/Audi50: Zelf geen foto kunnen nemen... Je was al weg... (foto: VWTeamPG) 1e prijs Golf: HS-71-RV (Deelnamenummer: 105) Volgens RDW een blauwe 1100C Als iemand foto's heeft van deze auto, hoor ik het graag! Waarschijnlijk was de eigenaar ook vroeger weg dan dat ik het terrein op ging om foto's te knippen Graag kom ik met deze mensen nog evn in contact. Veedubprins hoeven jullie iig niet meer achteraan, want dat komt wel goed |
|
|||
|
|||
Zo'n heerlijke auto vind ik dit! Meeting ziet er leuk uit! |
|
||||
|
||||
Mijn foto's:
|
|
||||
|
||||
HS-71-RV
|
|||
|
|||
dat muntgroene golfje van de eerste generatie op deze pagina (die met de moterkap open aan de kant van de weg )...... En over de rest van de foto's: genoeg om een doorgewinterde vw freak te laten kwijlen... I love it!
|
|
||||
|
||||
Is van Marcel. Die dude in dat oranje [Vans] shirt. Zeker superstoer wagentje
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt maat Na t topic doorgebladerd te hebben zag ik m ook al staan deze dus ook gezocht |
|
||||
|
||||
Quote:
Speciaal klaargemaakt voor de meeting!
|
||||
|
||||
Jep, en supergoed geslaagd als je het mij vraagt
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn oude liefde !!!! Gelukkig ziet hij er nog altijd prachtig uit
|
||||
|
||||
het was echt weer een geweldige meeting, het word elk jaar mooier, gezelliger en groter, echt super
ik ben er nu alle 4x geweest en hoop dat ik de volgenden ook allemaal kan bezoeken en ik had voor de 2de keer de 3de prijs in de caddy klasse |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt zeker goed Arjan! leuk dat je nog ff belde! Ga zowieso naar Heerde..... Kreeg net trouwens van de franstalige belg Monsieur Coco met z'n zachtgele caddy (heel mooi ding trouwens) een linkje van z'n site! Die gast heeft 340km heen en terug gereden en aan het aantal foto's te zien alleen maar gefotografeerd! Enjoy: http://good-times.webshots.com/album/560640463ymOefW |
|
||||
|
||||
Super georganiseerde meeting,we hebben een mooie dag gehad.
Jammer genoeg niet veel bijzondere pics gemaakt te veel gepraat maar gelukkig hebben anderen dat wel gedaan zie ik super hoor en ebut bedankt voor de mooie foto die je van de mijne hebt gemaakt. Volgend jaar zeker weer. Groeten QP |