|
|||
|
|||
dank u broodman (die bandjes heb ik nu om 7J velgen liggen onder mijn golf1)!!
ik heb me een beetje vergist in de velg maat ! het is 15" 6J ET49 dus denk dat ik ze laat verbreden naar 7.5J ! en dan komen er4 185 50 15 bandjes omheen !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
even een klein vraagje,
er zitten op mijn golf 2 verschillende spiegels !? ik denk zelf dat de onderste spiegel er op hoort en die andere van een km1 afkomstig is ! wie kan dit bevestigen ik wil namelijk aan de bijrijders kan ook een "dikke" spiegel ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Bovenste is er 1 van een MK1 ja, is zeker niet van binnen te verstellen?
Die dikke zijn dat wel namelijk |
|
|||
|
|||
die dikke is niet van binnen uit te verstellen hoor !
(al lijkt het van wel ) gr. Martijn
|
||||
|
||||
die onderste hoort erop, en die bovenste is idd een mk1. zal eens kijken, volgens mij heb ik nog wel zo'n dikke, weet alleen niet welke kant ik heb liggen.
|
|||
|
|||
@ tjaap : als je zou willen kijken heel graag !!
gr. Martijn
|
|||
|
|||
update tijd !!
de kachel draait weer in 3 standen (weerstand blokje vervangen) bijrijders stoel kan weer normaal voorover klappen (knopje op de sloop gehaald) kap gemonteerd bij het schutbord daar waar bij een injectie je computert zit ! en vanavond een nieuwe (lees andere) spiegel monteren (tjaap bedankt !!) gr. Martijn
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) Last edited by jetta mk1 '82 : 15-10-2007 at 17:27. |
|
|||
|
|||
ff mijn daily topic uit het stof halen !!
gistermiddag "ff" de distributie riem + spanrol en de V snaar vervangen ! (spanrol maakte een niet echt geruststellend geluid ) en ook even een nieuw setje greenstuff remblokken gemonteerd ! @ nico (veerzes) : bedankt voor de hulp en het gebruik van brug enz !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
tijd voor een fototje :
even een vraagje, als ik de golf start lijkt het net of hij op drie cilinders loopt na ongeveer een kilometer of 4 is het over (motor warm??) het is een 1.6 met carburateur wat zou het kunnen zijn ? bij een koud start tikken de kleppen en da's ook na een kilometer of 4 over ! onderdelen die reeds vervangen zijn : olie bougie's+kabels rotor+verdelerkap luchtfilter brandstoffilter V-snaar distributieriem vacuum slangetje wie kan mij helpen ?? b.v.d. gr. Martijn
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) Last edited by jetta mk1 '82 : 12-11-2007 at 19:09. |
|
|||
|
|||
niemand de oplossing ??
gr. Martijn
|
||||
|
||||
ff je topic uit het slijk halen..
update voor martijn..heeft de S bocht demper van mij gekocht..zal goed staan kerel.. hoe deed je dat met die kachelmotor, die van mij werkt alleen no gmaar op stand 1 en de rest is beetje zo'n raar zoem geluid gr christiaan
|
|||
|
|||
hey christiaan,
dat dempertje zal idd goed staan ! gr. Martijn
|
|||
|
|||
ff een kleine update :
had pas geleden mijn wiellager rechts achter vervangen. toen na een paar weken weer een zoemend geluid te horen was dacht ik dat is vast de anders kant ? maar niet was minder waar het was weer dat wiellager ? zal hem er wel scheef ingetikt hebben ? en toen ik toch aan het hobby'en was gelijk maar is een ander setje wielen er onder gegoeid ! (heb hem met deuk gekocht ) tot zover de vorderingen ! wat vinden we ervan ????? gr. Martijn
|
|||
|
|||
er is hier vast wel iemand die er een mening over heeft ?
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
JA IKKE! velgen staan een suk beter dan die vorige imho
|
|||
|
|||
en ik heb nog wel een set van binnen uit verstelbaare spiegels voor je
nette auto zo |
|
|||
|
|||
dank u voor de reactie's !
vandaag heb ik aan de achterkant even een spoorverbreder er tussen gedaan ! dit omdat de velg tegen de schroefset aan kwam als ik hard een bocht door ging ! gr. Martijn @alberto : vind de spiegels wel goed zo, toch bedankt voor het aanbod !
|
||||
|
||||
Ik vind die velgen echt zo super vet he, staat overal goed onder
Mocht je ze ooit es wegdoen moet je me ff laten weten Golf ziet er goed uit! |
|
||||
|
||||
Staat leuk met die andere wielen! Heel cool golfje zo
|
|||
|
|||
bedankt voor de reactie !
is er iemand die dit onderdeel heeft liggen van een pierburg (2E?) carb ? ik zoek het alu onderdeel (waxkontact??) waar die 2 slangen aan zitten ! b.v.d. gr. Martijn