|
||||
|
||||
hahaha, zo zijn een aantal mensen die een KR orgineel wil houden :P
ik bn nu bezig met 2delige bbs velgen (16inch met geel hart) of cup velgen (15inch 7J breed) wat zouden jullie doen? |
|
||||
|
||||
foto van de bbs?
|
||||
|
||||
ohja over 2weken komt er ook een powerrohr op
K&N inleg filter en een orginele GTI 16V logo voor op de gril ik zoek ook een site. 2jaar geleden ongeveer bestond er een site waarin je een golf, jetta, passat, enz kon photoshoppen. weet iemand welke site ik bedoel? foto van de bbs: foto van de cup: |
|
||||
|
||||
dubmodder moet je tegenwoordig voor betalen.
|
||||
|
||||
Die site is Dubmodder, maar je moet er nu voor betalen.
En ik zou voor de BBS-en gaan. Die Golf mist trouwens zijn VW logo.
|
||||
|
||||
dsa 15 inch
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog dakdragers te koop...
Of zou ik ze op mn golf zetten Quote:
Hoe bedoel je? Last edited by DfS-Golf : 08-09-2007 at 18:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die BBS'sen van de foto ,dat zijn 2 delige bbs rm's ,en zijn alleen in 15 inch geleverd
|
||||
|
||||
ohok zo...
na dan is het zo: of 15inch bbs of 15inch cup velgen 7j breed |
|
||||
|
||||
Die BBSjes. Ik vind ze wel stoer
|
||||
|
||||
alleen de middelste kappen zitten er niet bij
|
|
||||
|
||||
Quote:
is dit een srohr??? vind het wel grappig en er leuk uit zien ziet er ook nog een geluidje in? of helemaal niets ? |
|
||||
|
||||
Dat is zekers een s rohr ,door mijzelf nog gemonteerd op deze auto
|
||||
|
||||
Ik heb 2 dakdragers nog liggen, wat zegt het volksforum:
Erop monteren of verkopen Quote:
geeft het ook een "dof geluid" of gewoon standaard geluidje? waar kan je deze bestellen of kopen??? Last edited by DfS-Golf : 08-09-2007 at 20:29. |
|
||||
|
||||
Ik bied 1200....
|
||||
|
||||
Geluid komt uit de dempers ,niet uit een stukje pijp ,dus het zal niet of nauwlijks veranderen .
Ze zijn vaak wel te koop op meetings of kijk het eind van dit jaar eens in essen ,bij de motorshow. Enne..... Stijn ,moet er nou nog ééntje bij
|
||||
|
||||
@ jettaracing: Wat kosten ze dan zo ongeveer????
@ stijn: hij wordt niet verkocht... aangezien het volksforum.com me steeds meer overhaald om hem orgineel te houden met een paar lichte aanpassingen |
|
||||
|
||||
Probeer alleen maar te redden Ding is zeldzaam in deze staat.
1400!
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
@ stijn: Geloof me, dit wordt een mooi golfje, aangezien het volksforum me letterlijk op me inpraat dat ik de orginele lijnen moet behouden.
Ik kreeg net een aanbieding van mooie cupvelgen. krijg ik vanavond foto's van. post ik dan meteen hier. kijke wat het volksforum ervan vind... ik moet trouwens wel toegeven, dat hier veel meer aandacht is om een gti kr orgineel te houden dan bij het vw-forum. hier hangt een veel gezelligere sfeer kan je lid worden van het volksforum? of ben ik dat al als ik me heb aangemeld :P |