|
|||
|
|||
Quote:
het is wel een leuk klusje zoals je op de foto's ken zien. maar we hebben er ervaring mee we hebben men caddy toen ook gedaan ja hij zit rond de bumpersteunen vast en aan de zijkanten om de koplampen heen en dan naar beneden. die van mij zat eigelijk niet vast zo verrot was ie. maar nu is ie weer klaar en hoop dat ie jaren mee kan. |
|
||||
|
||||
Goed gelukt de reparatie, suc6 met de (her)keuring
|
|||
|
|||
net de golf even voor de herkeuring gehad en alles was oke
ze vonden dat het mooi gedaan was en dat ie nu wel weer een paar jaar mee kon. dus ken nu met een gerust hart rijden met apk hahaaha nu maar verder met verlagen en velgen Last edited by variant110 : 03-09-2007 at 19:42. |
|
|||
|
|||
zo de velgen zijn zonet opgehaald en worden nu gepoedercoat heb ze met een week weer ben benieuwd hoe ze worden.
fotos volgen natuurlijk denk dat ik van de week maar weer eens met het huis verder ga moeders wil ook wat hhahhahahhah tot horens |
|
|||
|
|||
zo ben ik ook weer eens
het is een tijdje stil geweest, moest wachten op de schroefset en de velgen. de schroefset heb ik vanmiddag op gehaald en ziet er netjes uit is nieuw de velgen duurt iets langer dan verwacht, er waren daar 5 poederspuiters aant werk en er hebben er 4 ontslag genomen en de 5de heeft zijn tenen kapot, hij kreeg een setje H balken op zijn voet net echter de stalen neus. maar even afwachten wanneer ze komen. dan meer nieuws en foto's. |
|
|||
|
|||
dikke viese k..z.o..i
het is een set van een golf 2 ipv voor een golf 1 ...g.v..gv...d..v.d.vd. heb ik weer meteen gebeld en ze zullen kijken wat ze gaan doen. mooi klote ja nou ja wielen zijn er toch nog niet. |
|
||||
|
||||
Hé Ron ,ik kan nog wel een setje gebruiken voor de golf
Dus als je m kwijt moet
|
|||
|
|||
ja dat zou wel mooi zijn he
doe maar een pmtje wat je wil geven hahaahh. en nee je ken niet met cola betalen |
|
|||
|
|||
zo weer een leuk weekje er komt van alles binnen
de poeder man belde en zei dat de velgen klaar waren en hij zou ze wel even brengen. ik vol smacht wachten natuurlijk en benieuwd, nou ik had me niet mooier kennen voorstellen hier onder even wat foto's ik heb gevraagd of ze de randen naar binnen ook wouden doen omdat de band er nogal in duitse stijl om komt hahaha de binnen kant is ook mooi in de kleur ik ben nu helemaal benieuwd hoe het zal staan met de banden eromheen. moet nog even wachten wietze (jettaracing) zal ze er even omheen doen omdat het dan mooi gebeurd en zonder te beschadigen maar die moet even een weekje rustig aan van de dokter. nou ja de schroefset is ook weer onderweg dus heb nog geen haast. er volgt meer |
|
|||
|
|||
ja zien er netjes uit he
ben er ook erg wijs mee maar ja mocht ook wel voor dat geld het zijn 7 en 8j velgen 13'' dit zijn de bandjes die er onder komen 175-50-13 van jokohama. |
|
|||
|
|||
zo was ik weer even nog steeds niks gehoord van schoefset word er haast een beetje ziek van
men stoelen die er in zaten waren niet echt mooi en er kon 1 niet voorover gedraaid worden ik wat bij men broer en zijn maat was daar en die zei dat ie nog wel een origineel grijs gti interieur had liggen en de handel was snel gedaan is in nette staat en niet kapot achterbank moet even aan gepast worden maar komt wel goed. had men nieuwe spoilertje ook binnen gekregen en meteen maar even gemonteerd lijkt mooi nu hopen dat de set snel komt dan ken ie naar beneden. vrijdag komen de banden om de velgen zal mooi klote werkje zijn hahah maar daar laat ik jettaracing mooi mee bezig hahah. foto's volgen natuurlijk. Last edited by variant110 : 02-10-2007 at 20:21. |
|
|||
|
|||
PS als er iemand belang bij de stoelen heeft dan hoor ik het wel ik doe ze weg ze mogen voor niks weg staan mij in de weg
zo niet dan gaan ze naart stort. |
|
||||
|
||||
Beter, zo'n interieur! Maar hoe klap jij de stoelen nu voorover, want ik zie geen hendeltjes zitten? Komt het wel uit een GTI mk1? Misschien een domme vraag, maar ik zie het verschil nóg niet zo goed dus...
|
||||
|
||||
Mooi project ennuh...
vandaag met men (onze men broer en ik) andere hobby bezig geweest auto cross en ja je raad het al een vw ja. Dit is straks over denk tenminste begreep van hem dattie overstapt |
|
||||
|
||||
ps: kunnen die 2 grote stickers niet van de achterklep?
|
||||
|
||||
hey
wat voor een verlagingsset is dat? mvg Frank |
|
|||
|
|||
Quote:
hahahah ja klopt ja laat ik eerlijk zijn het is al zover er staat al een opel kadett int hok maar wel een 2liter 16v met 156pk we konden met de rocco niet meer meekomen er waren alleen maar opels in de finale dan ook maar eens proberen toch en als we daar mee klaar zijn dan kennen we altijd nog in een vw naar de vrije standaard hahahh |
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet er uit als V-maxx. |