|
||||
|
||||
Quote:
Zal dan een automaat geweest zijn, deze accelereren nogal wat minder snel dan een geschakelde uitvoering om te voorkomen dat de automaat binnen no-time kapot draait. Hoe weet ik niet, geloof niet dat het vermogen is gedowngrade, maar dit was de reden wel.
|
||||
|
||||
Quote:
koppel is een stuk lager geloof ik, in ieder geval bij de laatste serie wel. En nu we het toch over volvo's hebben: De nieuwe daily: Volvo 360! Achterwielaandrijving 115pk en een vastgelast diff geeft een hoop lol voor zo'n bejaarden-auto |
|
|||
|
|||
zo een leuke rat zijn mocht er wat detailkes aan komen
|
|
||||
|
||||
Gaaf die 360, wonder dat je er nog een vindt, sinds de Volvo cup zijn ze allemaal opgekocht
|
||||
|
||||
Quote:
klopt, heb ook effies moeten zoeken naar een 3-deurs en deze komt helemaal uit limburg de vorige eigenaar vroeg nog of ik ook bij de volvo360 club wilde.. ehhh... |
|
||||
|
||||
Quote:
Het logo gewoon een ABT logo erop geplakt door een collega van mij @ Arnaud, geen idee of het een automaat was maar traag was ie niet. Verder is mijn 16V ook niet geheel standaard met z'n 240nm
|
||||
|
||||
Aangezien je net de foto van de Fabia had gepost ging ik ervan uit dat het sprintje daarmee had plaatsgevonden! Misschien was het toch wel een schakel.
|
||||
|
||||
hier mijn daily tm eind juli van dit jaar:
Uiteraard leaser van de zaak. 3 jaar meegereden, en toen was het tijd voor iets van VAG (foto's volgen ). Werd tijd ook, die 407 was echt een maandagochtend modelletje. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier ook dan een wel VAG maar geen VW: Mijn nieuwe daily driver; Seat Ibiza TDI 130pk Sport
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je gewoon geluk gehad dat hij/zij geen zin had om het gas in te trappen |
|
||||
|
||||
Zippo, als je iets verder las reed ik niet met de Fabia maar met mijn niet standaard GTI.
|
||||
|
||||
dat moet wel een heel bijzondere 16V zijn dan...
|
|
||||
|
||||
Hajee, zo'n 16v is niet de aller sloomste versie hoor
|
||||
|
||||
Nou Hoogglans laat hem gewoon afslaan voor het stoplicht als ik er met de FabiaABT naast sta, was een erg komisch gezicht......
|
||||
|
||||
Quote:
een V70R AWD ook niet |
|
||||
|
||||
Ok hier komt mijn daily.
Een BMW 318I uit 1984. 1e dag al meteen het thermostaat huis gescheurd. opties: schuifdak, electrische zijspiegels, trekhaak.
|
||||
|
||||
Quote:
Daar woon ik inderdaad maar in de hoves zit ook nog wel behoorlijk verschil. Degene met smaak wonen aan het water
|
|||
|
|||
Quote:
zo ist maar net ....maar als die gaat gaat ie ook |
|
||||
|
||||
Wow! Leuk topic!
Hier mijn daily dan, en volgens mij geen VAG meer; Porsche 944 Turbo II bouwjaar 1990 250 pk, 350nm. Last edited by sciroccosjon89 : 05-09-2007 at 20:48. |
|
||||
|
||||
!
Quote:
Ik vind hem leuk maar ik heb dan ook een zwak voor BMW. Zou op zoek gaan naar een leuk setje BBS voor eronder. Toont het ineens heel anders!