|
||||
|
||||
Quote:
ik gebruik altijd spuitbuslak van motip behalve als ik iets moet bijwerken in de kleur van de lak dan haal ik speciaal geperste spuitbussen bij een schade herstelbedrijf. Motip heeft lekker grote spuitbussen is bijna overal te krijgen en duus is het niet. |
|
||||
|
||||
oke na dit dus:
moet er dus iets veranderen...dus als eerste de g60 omlijsting eraf (en verkocht) ander voorfront... andere bumpers.. en andere kleur linkerzijscherm is al geplaatst dus schade is weggewerkt... nu nog de grill van stein....nog een zijscherm ...en het grote werk kan beginnen! Last edited by Pedaalemmer : 17-02-2006 at 14:58. |
|
||||
|
||||
heej shit man! schade??
das balen man!! hoe ist gebeurd en heb je zelf nog wat of viel `t mee?? sterkte! |
|
||||
|
||||
Henk, wanneer kom je die keienvanger oppikken? Komende zaterdag ben ik weer in de stalling te vinden.
Moet je ook nog een linker (bestuurderszijde) voorscherm hebben? Heb nog eentje van G60 zonder antenne- en knipperlichtgat en een 'normale' zonder antennegat.
|
||||
|
||||
Je maakt er wel een hoop (onnodig) werk van.
Je subframe hoeft echt niet los om motorsteunen te vervagen en met dikke bmpers hoef je ook geen keienvanger meer te hebben (origineel ook niet geleverd op dikke bumper modellen). Maar verder goed bezig.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
||||
|
||||
Als ik me niet vergis kwamen er dunne bumpers terug op, Allart.
|
||||
|
||||
Pieter...de planning was eigenlijk om vandaag bij stein in ede langs te gaan.
en als ik dan vandaag toch in de buurt ben...lijkt het mij wel handig als het vandaag zou kunnen |
|
||||
|
||||
Dat kan niet, want ik ben aan het werk
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
status nu:
Stein en Pieter...hebben jullie nog steeds die onderdelen liggen die ik jullie moet oppikken? Laat het me even weten me een pb! |
|
|||
|
|||
zo te zien is je scherm ooit vervangen geweest... maar nette ride...
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb zelf de beide zijschermen vervangen zie vorige foto`s in deze thread ! |
|
||||
|
||||
nu nog ff een nieuwe slotplaat want je koplamp hangt er niet zo lekker in
|
|||
|
|||
Quote:
excuseer... was niet meer zo op de hoogte van deze thread... |
|
||||
|
||||
Quote:
stein heeft nog iets voor me liggen als het goed is |
|
||||
|
||||
Quote:
subframe moest los om ruimte te maken om die motorsteun er tussen te krijgen! dat was dus wel nodig aangezien het bolk niet hoger kon verder is de keienvanger toch echt wel ideaal houd nog steeds een hoop rotzooi tegen en dat het orgineel niet opzat dat wist ik al :P |
|
||||
|
||||
wie is die stijn uit ede??
Ik kom ook uit ede. Gr ben |
|
||||
|
||||
Quote:
hijs van www.vwdepartment.nl |
|
||||
|
||||
Xenon is geplaatst die ik van retromk2 heb mogen overnemen morgen ga ik aan de gang met de voorkant.
Onderdelelen die ik morgen ga halen: Nieuwe slotplaat Nieuwe Grill Nieuwe Koplampen Nieuwe Knipperlichten Nieuw setje Bumpers Zodra mijn broer weer terug is word mijn auto meegenomen naar de lasser en die gaat de kokerbalk (bestuurderskant) helemaal weer als nieuw maken deze is aan allebei de uiteindes rot. foto`s volgen van die vieze plekjes en vanavond schiet ik ff een plaatje van de xenon want dies wel erg mooi geworden :p |
|
||||
|
||||
|