![]() |
|
|||
|
|||
![]() 7,5 j past zeker rondom. maar ik vind het persoonlijk mooier om achter wat breder te hebben als voor..
als bandenmaat op de 7,5 j heb ik 195-45-15,, maar er zou ook 195-40-15 of zelfs zeer getrokken kunnen gaan voor 185.. maar dat is je eigen mening zelf vind ik de maat die ik erop heb liggen het mooist |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bbs rulezzzzzz zeer mooi!!!!!!!
T5 tdi werkbussie Golf 1979 (daily) TE KOOP Porsche 924s 1976 in restauratie Chevy pickup 5.7 automaat. (daily) golf 1976 in restauratie verkocht Suziki swift gs 1993 TE KOOP Mazda 323 f 1.5 1997 TE KOOP ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ben niet zo'n fan van het verbouwen van een orginele mk1, maar als je t dan doet......ziet er goed uit man!
![]() Mooie kleur, en ziet er verder strak uit alles lijkt netjes te zijn gemonteerd. Waarom monteer je de radio bij de asbak,en niet waar deze hoord?? Succes verder met je project, ben benieuwt naar verdere foto's van oa het motorcompartiment. grtn yal |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
195/40/R15 zou een super maat zijn.... maar deze bestaat helaas niet ![]() leuke wagen! en nooit anderen vragen wat ze mooi vinden, altijd je eigen ding doen heh... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() hee Kerel
nooit geweten dan jij hier ook actief was. Super gave golf joh! ik kom gauw een keer kijken. Toch mooi dat ik weet dat mijn nieuwe toekomstige buurman de zelfde hobby heeft! spreek je gr Arno |
|
|||
|
|||
![]() jah bedankt.. nu eerst maar eens rijdend krijgen! maar dat komt wel goed. trouwens je hebt zelf ook een dikke verzameling!
spreek je laters |
|
|||
|
|||
![]() ff een kleine update
het was de bedoeling dat de golf dit weekend zou rijden..... maar helaas na de proefronde blijkt dit niet mogelijk zijn... erger nog het huidige 1.8 8v blok gaat eruit. het blok is gewoon gaar, loopt slecht en verbruikt abnormaal veel olie... dus om van het gezeik af te zijn gooien we hem eruit en nu komt er een 1.8 16v pas gereviseert kr blok in :boogie: zowiezo is dit blok al sneller! scheelt weer ruim 20 pk dit blok heeft standaard 129pk op papier een top van 200 en van 0-100 in 9 sec.. maar dan in een golf 2, en ik heb een lichtere golf 1 dus ik ben benieuwd :mrgreen: maar standaart zal hij niet blijven met de nodige aanpassingen hoop ik hem straks op 140-150 pk te krijgen ![]() dus het is weer een tijdje wachten voordat ie rijd.. maar als hij dan rijd ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hierbij wat nieuwe foto;s. we moesten hem even de schuur uit rijden om ruimte te maken voor het nieuwe motorblok en hem gelijk een mooie plaats te geven
![]() de foto's zijn gemaakt met de crapy camera van me telefoon... was me goede camera vergeten... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en ja de motorkap staat nog een stukje open ![]() commentaar is welkom ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Golf ziet er super uit, echt hele mooie stijl dit zo, nu niet met chroom ofzo beginnen te gooien maar lekker zo laten...
![]()
|
||||
|
||||
![]() super gaaf ding joh! lekker bezig zie ik.
Waar heb je eigenlijk die schuur? niet in Cuijk of wel? Gr Arno
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sterker nog, een KR heeft standaard 139 PK, krijg je er weer 10 PK gratis en voor niks bij ! ![]()
|
|||
|
|||
![]() @berseker.. nee wil niet al teveel chroom gaan gebruiken.. dat lijdt teveel af van de velgen
![]() ![]() @arno.. idd niet in cuijk, deze schuur is in overasselt.. als je zondag niets te doen hebt dan kom maar langs, kun je helpen met het blok ![]() ![]() @peterz, idd daar kwam ik ook al achter, ach beter toch die 10pk ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke in overasselt daar zit je broer ook in een schuur of niet? Misschien kom ik zondag wel ff buurten. Ik heb je nummer laatst van Tim gekregen volgens mij. Ik ben alleen geen man van het motorische gedeelte maar vooral van het plaatwerk maar ik wil wel een keer komen buurten bij je. Spreek je! GR
|
|||
|
|||
![]() idd het is ook de schuur van me broer
![]() ![]() of je komt gewoon langs om te ouwehoeren! bel me maar dan komt het wel goed! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is goed jonge wel bellen wel even. Ik heb ook gehoord dat 1 van die jongens daar een polo 1 heeft staan? Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik bel wel ff en dan kom ik misschien wel ff in mijn audi langs gepimpt ![]() Gr
|
|||
|
|||
![]() omdat ik het wel had gehad met mijn ibiza en omdat ik minder km ga rijden kan deze de deur uit.
![]() zo stond hij erbij toen ik hem ophaalde! ![]() ![]() ![]() het is dus een gti uit 83, hij is op kenteken een 1.5. de auto is geheel opnieuw gespoten in 2002 en gelijk getextileerd. bekende roestpunten zoals de tankslurf etc zijn ook gelijk aangepakt. omdat het een 1.5 is en ik toch iets snellers wil. gooien we het blok eruit en nu komt er een 1.8 16v pas gereviseert blok in dit blok heeft standaard 129pk op papier een top van 200 en van 0-100 in 9 sec.. maar dan in een golf 2, en ik heb een lichtere golf 1 dus ik ben benieuwd. ook zit er een andere nokkenas in en komt er een lichter vliegwiel op. de uitlaatlijn word ook geheel vervangen dus een spaghettispruitstuk-middendempervervanger-eindpot. ondertussen al wel het volgende gedaan: *kruiskoplampen *sportstuur *verlaagd dmv schroefset *bbs rm velgen 7.5 en 9J ![]() *chrome tankdop en natuurlijk enkele foto's hoe hij er nu bij staat: de foto's zijn gemaakt met de crapy camera van me telefoon... was me goede camera vergeten... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en ja de motorkap staat nog een stukje open ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en om een idee te krijgen van het dash. ![]() * BBS RM ![]() ![]() ![]() *deze radio komt erin, de kleur past mooi bij de wagen ![]() *dit stuurtje, lekker old school! ![]() *en de tankdop ![]() dus geen dtm. deze vind ik persoonlijk mooier bij de auto passen. meer chroom komt er niet op de auto.. in combi met de gepolijste velgen vind ik het wel zat. misschien alleen nog een chrome rand op de grill.. nog te doen: *achteras met remschijven *grill met een chroom randje *kuipstoeltjes alleen wel van de oldschool dingen dus zonder hoofdsteun. *opnieuw bijspuiten laat maar weten wat jullie ervan vinden! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey Mark!
Loopt het blok inmiddels al? Je had toch wat problemen met die 8v die er in zat> Verder een mooie auto! lang niet meer gezien op school trouwens
|
|||
|
|||
![]() nee het was de bedoeling dat er eerst een 8v in kwam.. maar dat was 3x niets, blok was behoorlijk gaar dus nu hebben we gekozen voor een 16v
het blok heeft nog niet gelopen sinds ik hem in bezit heb. heb nu alles verzameld om hem in te gaan bouwens zoals een aangepast spaghettispruitstuk etc. het is nu de bedoeling dat we of aankomende zondag of de zondag erop beginnen met inbouwen. maar ik ben pas 2x niet meer na school geweest! eerste keer ziek en de 2e gistere niet omdat me pa in het ziekenhuis was opgenomen. vandaar. |
|
|||
|
|||
![]() Leuk ding... Niet geheel mijn stijl maar zo is het wel een echt racertje! Er moet ook iets veel snellers in joh als zo'n 16v
![]() |
|
||||
|
||||
![]() 2e topic van je?
![]() Erg gaaf golfje zo...ben nooit echt een voorstander geweest van die clippersetjes, maar ik vind het bij deze golf heel erg mooi staan....i.c.m. de RM`s!