|
||||
|
||||
Ach, als deze auto een jaar eerder te koop was geweest had ik nu geen pirelli gehad. Als je eenmaal een auto gerestaureerd hebt weet je dat deze gti de vraagprijs meer dan waard is.
|
|||
|
|||
Quote:
Precies zo denk ik er ook over. Mijn GX heeft al bijna 5000,- gekost om in de huidige staat te krijgen, is nog niet eens sprake van een restauratie... Bovendien is de prijs telefonisch al lang besproken. Het is een vaste prijs en die heb ik echt voor een dergelijke auto over. Soms moet je gewoon een prijs accepteren omdat die goed is, en niet altijd tot het uiterste gaan. Dat is de truc bij onderhandelen. |
|
|||
|
|||
Quote:
ik denk dat Lammert dat ook niet doet hij weet wat hij in huis heeft, en weet ook wel waar hij over praat |
|
||||
|
||||
Quote:
de vraagprijs betalen is nu niet echt onderhandelen
|
|||
|
|||
Quote:
auto is het waard jaap |
|
||||
|
||||
dat zeg ik ook niet, maar sjoes blaast hoog van de toren over zn onderhandelings techniek... terwijl hij de vraagprijs betaald.......
|
|||
|
|||
Quote:
Onderhandelen is een deal bereiken waarbij beide partijen tevreden zijn. Dat draait echt niet alleen om de laagste prijs/alleen om geld. Daarbij: de prijs die bij deze auto staat is beslist géén vraagprijs, daar ben ik al lang achter. Het is gewoon de vaste prijs. Als de verkoper tevreden is met die prijs, en ik tevreden ben met de auto, hebben we toch een goede deal? Ik vind het veel belangrijker dat beide partijen tevreden zijn en met een goed gevoel uit elkaar gaan dan dat ik tot het uiterste ga en de auto voor 100 euro goedkoper meekrijg. Groeten! |
|
||||
|
||||
Je krijgt er toch wel een overnachting bij, zodat ie zondag in de bak kan?
|
|||
|
|||
Quote:
als het aan mij ligt wel .... |
|
|||
|
|||
Quote:
hey, thanks voor het aanbod Gaat helaas niet door echter, wilde er graag bijzijn. Maar aangezien mijn moeder en zus jarig zijn van t weekend wil ik niet schitteren door afwezigheid hier... |
|
||||
|
||||
Quote:
Anders moet de witte er maar in
|
|||
|
|||
Quote:
we hebben al een witte maar als het goed is hebben we al weer een rooie golf 1 .... maar bedankt voor het aanbod |
|
||||
|
||||
Laatste opmerking van mij over geld:
Quote:
Quote:
Volgens mij heeft Lammert inderdaad een speciale prijs voor je gemaakt. Veel plezier ermee, het is een prachtig ding. Als hij origineel NL was had ik hem wellicht gekocht.
|
|||
|
|||
Quote:
presies denk dat er wel een slot op kan Jaap |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ook nog een halve blauwe