|
|||
|
|||
Quote:
he Wytze, Ik heb wel wat voor je. Geef ik wel eens aan johan mee. Misschien kun je er wat mee. http://www.onh.zolties.nl/albums/al...50615.sized.jpg |
|
||||
|
||||
Quote:
En natuurlijk nog wat nieuwe foto's Bedankt voor dit logo @JettaMaNiA Speciaal voor diegenen die zich afvroegen waar de uitlaat dan is gebleven orgineel GTD embleem ,komt oorspronkelijk van de witte jetta Hopelijk binnenkort maar eens flink omlaag ,voor zover dat kan met deze oversized wielen
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zal em zeer zeker goed doen! Nette auto. |
|
||||
|
||||
nette uitlaat.. je kan het wel
|
||||
|
||||
Shiny!! Subtiel verlagen kan geen kwaad, lijkt wel een County met deze velgen Zijn dat 17 inchers?
|
||||
|
||||
Haha, gatverdamme, dat ziet er dus echt niet uit, die hoogte + 17 inch
Verlagen zal hem wel goed doen denk ik. Hij is zowiezo wel redelijk opgeknapt sinds de eerste foto's volgens mij. |
|
|||
|
|||
mooi Golfje geworden, maar zakken moet ie echt, en een end.... ..
|
|
||||
|
||||
Aldermachtigst, zitten weer hele avonden werk in zie ik wel Maar hij staat er weer kreas voor!
|
||||
|
||||
Die verlaging zal hem wel goed gaan doen denk ik
|
|
|||
|
|||
mooi gedaan vind de uitlaat wel iets te ver er onder zitten eigenlijk cm of 5
maar oke die ehhhh ruitenwisser achter moet ff weer om hoog we zitten toch niet op het vw forum nivo of wel heb die fijne VR in dokkum gespot vanmiddag bij het ziekenhuis aldaar Last edited by voklswien : 16-07-2007 at 21:48. |
|
|||
|
|||
Nog een verlaginkje en dan is ie echt af.
Past goed in de rest van je wagenpark, ook deze is weer erg mooi ! |
|
||||
|
||||
Quote:
De wisser is jaren 90 stylz ! Deze week vakantie alberto? Kom ik misschien even langs voor de veren op een avondje of zo zo hij er nu bij staat in de schuur kan ik er bijna onderdoor lopen
Last edited by jettaracing : 16-07-2007 at 22:29. |
|
|||
|
|||
netjes wytse super werk
|
|||
|
|||
Quote:
nau ja ......... morgen liggen de veren klaar wytze kan ie zakken .nee nog geen vakantie nog 1 weekje stuuren |
|
||||
|
||||
Wat een resultaat! Superman!! (met opzet zonder spatie!)
|
||||
|
||||
WTF
Van wrak naar bauwchicabauwbauauauauauauw |
|
||||
|
||||
hey wietze, ik zie dat je die veren bij alberto weg haald, maar als dat niet voldoende is heb ik hier nog een 60mm set (volgens mij) die ongeveer 20 to 25 duizend km onder de golf heeft gezeten (+ die 7 jaar dat hij in de schuur heeft gestaan)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hey jong, tink erom Word strak ding Wytze! |
|
|||
|
|||
Quote:
hoe sa jong is toch sa ........ is het gelukt om brekkers los te krijgen rika zei dat je beetje mis moedig was alles zat tegen of zo |
|
||||
|
||||
Quote:
Alles is gelukt hoor alberto ! was alleen 's morgens met de peugeot 205 van m'n zwagertje bezig ,en daar zaten een aantal dingen wat tegen ! Moest even een nieuwe waterpomp in en een andere radiateur ,en wat denk je.....ja ,er brak een waterpompbout af natuurlijk ! Geukkig heb ik zo'n reparatiesetje daarvoor ,even uitboren en een nieuw draadstukje erin ,maar daar ben ik wel even zoet mee geweest ,omdat ik eerst de halve motor moest demonteren voor ik erbij kon te boren ! Maar hij staat weer klaar naast de schuur ! Dus heb ik vanavond maar snel de golf weer binnen gezet en ben met de verlaging begonnen ! De voorste veren zaten er zomaar onder ( @ Alberto),en dat bleek een leuke verlaging te zijn ,en wel zover dat er geen ruimte meer was voor de azev's!!! Zouden er nu g60 randen omzitten zoals bij de rode jetta ,dan was het geen probleem ,maar dit zijn '90 randen ,met dunne bumpers ! Achter zitten nu een setje andere verlagings veren 'uit de onderdelenschuur' De golf is nu zo'n 60/40 verlaagd ,en er zijn een andere setvelgen gemonteerd ...... Morgen plaats ik wel even een paar foto's !!!! Het lijkt in ieder geval een stuk beter nu!