|
||||
|
||||
Zo ook net thuis, morgen eens rustig de foto's bekijken. Iedereen super bedankt, uiteraard Titi en de organisatie en al de forum leden die ik gesproken heb. Het was weer super en het weer viel me reuze mee!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die is dan ook wel héél mooi zeg Ik ben helaas niet geweest Was wel van plan maar 't weer zag er niet zo best uit dus ik ben Leon (Volksaddiction) gaan helpen met zijn rat-project |
|
||||
|
||||
ook ik ben weer veilig in Alkmaar aan gekomen.
Was wederom een super meeting, en op de een of andere manier lukt het me maar niet om naar die mooie auto's te gaan kijken, iedereen houdt me tegen Opkomst was volgens Titi iets lager door het slechte weer wat was voorspeld, maar ik heb er niets van gemerkt |
|
||||
|
||||
Was weer lekker ijs Klaas!
|
|
|||
|
|||
Oh klaas, jouw ijs was gewoon ECHT ECHT super... die brownies waren echt niet normaal lekker!
|
|
||||
|
||||
inderdaad weer top klaas!!!
budel weer???
|
||||
|
||||
Wow!! mooi spul.
de kleur van deze kever is echt te vet!! heel apart |
|
|||
|
|||
Berendd, ik heb je de hele dag verder niet meer gezien joh, waar heb je uitgehangen?
en ineens kwamen jullie toch nog meerijden op de terugweg, en net zo snel waren jullie weer weg :P |
|
||||
|
||||
Koen, ik ben even aan het tellen geweest en zit nu al op 3 foto's met je paars geel gestipt gevaarte erop...................... (zwaar onderschat tijdens het avondmaal)
Gezellige dag! Op naar 10/11/12 augustus!! |
|
||||
|
||||
Quote:
deze is zeker erg mooi, iemand nog meer foto's ervan? heb weer veel gemist zo te zien!! |
|
|||
|
|||
superdag gehad, en idd niets zoals in nederland....
op de heenweg nog een golf1 TDI gespot, nog even met de eigenaar en bijrijder gepraat ter plaatse... en op de terugweg custombug?? en z'n maat(ben ff je naam kwijt je had eerst een mk2 moda toch?) gespot... ik zat bij Boaz in de caddy
|
||||
|
||||
Die golf 1 hierboven is echt superr
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mijne staan ook in het album...
Een van de toppers: |
|
||||
|
||||
Toch een paar fotootjes uit de camera kunnen halen...
En er staan er nog een paar in de gallery |
|
||||
|
||||
tis een goed gevuld albumpje aan het worden..
bleek weer dat ik niet voor niks maanden naar deze meeting toeleef elk jaar. Organisatie had het weer super voor elkaar, lekker veel ge-ouwehoerd met alle bekenden en weer wat nieuwe bekenden opgedaan.. en nu ik het album zit te bekijken zoveel geluld dat ik toch nog wat auto's gemist heb..
|
||||
|
||||
Quote:
cool karretje!
|
|||
|
|||
@ Mellyville: Merci voor het compliment.De wielen staan er nog maar pas onder :-)..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je zult ze al gezien hebben, maar om het topic op te leuken; Volgens mij was deze gespoten. Zat erg strak en glad in de lak
|
||||
|
||||
Ik ben ook weer terug thuis. Laat geworden na een gezellig etentje en een ritje terug naar Haarlem, maar het was het waard!
Zoals altijd weer goed, netjes en gezellig georganiseerd. Leuke mensen overal, veel gekletst, genoten van Klaas z'n ijsjes Mijn foto's (het zijn er niet veel) staan erbij in het album. Enige hoogtepunten wat mij betreft: