![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ook weer thuis Sander?
![]() ![]() ![]() Staan beide hier voor op de oprit ![]() De platen hebben we van onze oom gekregen. Werkt bij de VW/Audi dealer! En de bos bloemen lag erbij, omdat één van ons ff 4 uur te laat aan kwam en dit was de goedmaker ![]() ![]() PJ, thanks voor de foto's! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Fraai apparaat die WOB, wat voor wielen zijn dat? Komen erg goed tot zijn recht zo.
|
|||
|
|||
![]() zijn dat niet gepolijste teardrops ?
|
|
||||
|
||||
![]() Ze lijken er wel op maar volgens mij zijn dit geen millionairsvelgen.
|
||||
|
||||
![]() klopt zijn, wel teardrops maar dan van een Nissan en niet van een millionen
|
|||
|
|||
![]() thanks, erg mooie auto
|
||||
|
||||
![]() ![]() Deze is mooi,kwijl ![]()
|
|||
|
|||
![]() is da ook een maatje groter als van een millionairs uitvoering ?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee was er niet, kunt niet alle treffens afgaan he ![]() |
|
|||
|
|||
![]() De wielen komen inderdaad van een Nissan af!
Ik heb wel een hele tijd gezocht na echte teardrops, maar die waren 14" kwam ik achter en deze 15" 14" zal denk ik niet gaan met de hoogte die ik nu heb. Het zijn mijn winterwielen... ben nog bezig voor de zomer, maar wil eerst een huis kopen dus kan best zijn dat ik deze polijst en dan maar voor de zomer gebruik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het staat echt niet verkeerd, daar zal het niet aan liggen. FF flinke bling bling beurt geven misschien zoals je zegt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die dingen vreten de wangen van de banden op.. vandaar dr af ![]() Inmiddels ook zonder antenne en balletje... die hebben ze verdomme dr afgebroken in Utrecht! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Meeting ziet er zeer geslaagd uit
![]() jammer dat ik niet aanwezig kon zijn ![]() _________________ Golf 1 '83 Te Koop VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jaah hebt toch echt wel een leuke meet gemist Siem ![]() Maargoed, volgende meet er hopelijk weer bij en maybe al wel met nieuwe bolide ![]() Spreek je, |
|
|||
|
|||
![]() was een zeer geslaagde meeting stonden genoeg auto's
|
|
|||
|
|||
![]() *edit*
|
||||
|
||||
![]() Komen jou foto's hier nog te staan Lennart of moeten we nog even geduld hebben ??
|
|
||||
|
||||
![]() Staan al online
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Coole Jetta ![]() Dat kevin winnaar is geworden was niet zo moeilijk. Zo te zien waren er niet veel Mk4's.. En Kevin z'n ride blijft gewoon strak en cool. ![]()