|
||||
|
||||
Quote:
Is heel goed te doen. 1 -Zonneklepjes los (4 schroefjes per zijde, verlichting is met stekker) 2 -Binnen Verlichting eruit (geklikt) 3 -DakHandvat los halen (2 schroefjes, handvat open en met schroevendraaier kunstofkapjes eraf halen zitten geklikt) 4 -A stijlen loshalen (1 schroefje per kant rest is geklikt) 5 -Kunstof dwarse afdekkap achter lostrekken (zit geklikt) 6 -De hemel voorraan loshalen van de strip (achter de binnenspiegel) 7 -De hemel kun je dan schuiven tot aan het dashboard en hij is eruit. 8 -Gaat het schuiven heel stroef even de schroefjes loshalen van de b-stijl onder het jashaakje. 9 -terugmonteren zie stap 7 t/m 1 alleen dan andersom. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zelf schoongemaakt, daarna flesje injectorcleaner erin geflikkert (benzine tank) welke ik bij de Shell had gehaald er zijn ongetwijfeld profesionele manier maar dit heeftt het bij mij verholpen. |
|
||||
|
||||
Als het werkt, dan werkt het
|
||||
|
||||
zaterdag nog wat spuitwerk verricht zodat het kunstif tegen verkleuring is bestand. evenals de grill in het matzwart gespoten, waarin ook het g60 logo weer terug is gekomen en achter. dankzij domi! |
|
||||
|
||||
Goed bezig
Vind het een erg mooi Corrado, gewoon lekker simpel zoals het hoort |
|
||||
|
||||
Ben je niet bang dat het hemeltje en alles wat je gespoten hebt op langer termijn beschadigd en dat de originele ondergrond weer tevoorschijn komt?
Ziet er op zich goed uit Ben alleen benieuwd over 1 jaar (met name de zonneklepjes..)
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit dat hemeltje!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maak ik me niet druk om, het zit echt goed gehecht het is nog flexibel, en als het over een jaar eraf is dan spuit ik ze over of gaat er alsnog alcantra overheen |
|
||||
|
||||
Spuitplafond ziet er netjes uit
|
||||
|
||||
zo dit weekend eindelijk de katvervanger eronder scheelt een hoop herrie, inclusief een nieuwe orginele lambdasonde en hij rijd heel lekker nu, gelijk even de krachten gemeten met de mk3 vr6 van een vriend van me maar die moest het helaas voor hem doen met mijn achterkant.
volgende week word de olie vervangen inclusief de koelvloeistof en ga ik verder met de achterlichten. en na tuurlijk op jacht naar een groter set velgen. na een grondige bodem inspectie heeft de carterpan, draagarmen en uitlaat flink wat te verduren. dus minimaal 16 inch word een vereiste |
|
||||
|
||||
Dit niks met een ander kleur hart?
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=34657 |
|
||||
|
||||
Het is vandaag mooi weer
|
|||
|
|||
mooie corrado ziet er netjes uit!
succes verder! ______________________ Slow But Low |
|
||||
|
||||
Sooowwwww. oke kleine update dan.
De corrado is terug geweest bij arno, die heeft me gerust gesteld dat de lader oke is en ik over 10.000km nog maar eens moest terugkomen voor een grondige check-up. ook gaf hij me advies mee eens langs Hulsen turbo tuning te gaan, arno zei dat me corrado nogal lui was. Zo gezegd zo gedaan paar weken daarop naar Carlo Hulsen gereden in Veghel en daar aangekomen weet je dat je in het walhalla van PK land ben aangekomen. Corrado 20vt met 400+ pk's, golf carbio 8v turbo met 200+ pk's, zijn eigen golf2 20V met 2Turbo's met 500+ pk's (ja dat lees je goed) en een golf2 met 300+ pk's en dat allemaal zo dicht bij elkaar. Carlo heeft toen de ontsteking van mijn corrado gecheckt en deze stond 5graden verkeerd. Nogal wat dus dat is gelijk bijgesteld en hij was dan ook al snel klaar. Na proef rijden bleek inderdaad dat hij een stuk sneller op het gas reageerd (doh). na een bak koffie en een hoop vragen en antwoorden na een paar uurtjes daar weer vertrokken. Met Dasher in contact gekomen en hij voor mij een set 16" geregeld in de breedtes: 7,5" en 8", en gepoedercoat in de kleur wit. Jawel spier en spier wit. Bandjes direct besteld in de maten 195/40/16 en 215/40/16 en deze afgelopen vrijdag avond laten monteren: kleine preview: Gisteravond bij de garage geweest voor nieuwe schokbrekers achter, remschijven, kachel, en een analyse van het rare geluid onder de moterkap. Resultaat van die avond is een corrado met nieuwe monroe's achterschokdempers die nu veels te hoog met zijn reet de lucht instaat, verkeerde remschijven en een ontbrekende kachel. Geluid onder de kap is een kapotte achterste motersteun. Dus wat nog moet gebeuren: Nieuwe schijven Kachelmoter Motersteun, Bumpstops Achter afstellen met de voorkant. en dan kan ik misschien weer lekker cruisen Goede foto van de auto volgt nog zodra de digitale camera het weer doet Last edited by Pedaalemmer : 12-12-2007 at 12:08. |
|
||||
|
||||
Ziet er erg netjes uit met die witte velgen joh!
Heb je ook nog feuteutje van de zijkant?
|
||||
|
||||
Mini bruder had ze ook zien staan die wielen..
Dikke shit in wit!!! More pics please?? grtz..Vic
|
||||
|
||||
Ik zou je zo'n schroefset kopen Henk. Staat stukken beter dan.
Heb jij trouwens een dunne lip erop zitten of lijkt dat maar zo op de foto?
|
||||
|
||||
Quote:
Onze eigen digicam is naar de knoppen dus ik ben afhankelijk van andermans camera Quote:
Thanx. will do Quote:
Zit inderdaad een dunne lip onder, ben heel erg te spreken over deze schokkers die eronder staan en wil volgend jaar een schroefset kopen en dan ook eentje die wat meer kst..ff sparen |
|
||||
|
||||
ziet er puik uit, HTT is idd pk-hemel
|