![]() |
|
|||
|
|||
![]() volgens mij meer dan 1....
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alex as in Alex Mars? De 1e op de foto is niet Alex Mars zijn ex, deze heb ik al bijna 7 jaar in bezit...
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die OZ wielen zijn volgens mij ook niet even groot......
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij bedoelt ook niet Alex Mars. |
|
||||
|
||||
![]() Ja deze was ook weer op de mivw meeting ,blijft toch nog steeds mijn favoriete hoor.....
![]() Vooral als je de vermogensuitdraai achter t voorraam hebt bekeken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou dat mochten ze dromen vroeger. Hans Weijs reed met niet meer dan 260pk krukas. Van de fabrieks auto's is nooit vermogen bekend gemaakt. En 280pk aan de wielen met een 02C bak als het heel gunstig zou zijn 20% verlies een 336pk op de krukas. Laat ik nu eens in de FIA papieren kijken, en dan "helaas" gaat 336pk niet lukken. Hans Weijs deed het niet zo gek met 260 pk. En ik zou niet weten waar ik 40pk extra uit mij motor moet halen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
260 pk zou ook heel goed mogelijk zijn de eigenaar van de vwm weet namelijk niet hoeveel hij precies heeft heeft hem zelf niet op de bank gehad wordt helemaal gerestaureert er werdt toen gezegt dat hij 280 pk moest hebben 100%cker weet ik dat dus ook niet maar als hans weijs niet meer dan 260 had dan zal die dat nu ook niet hebben want aan de motor is nog niks meer gedaan en verder moet 300pk haalbaar zijn aangezien ik laatst een pb kreeg dat vwm dat gehaald moest hebben en die jonge zelf zat nu op 298 pk |
|
||||
|
||||
![]() hmm zijn weinig die 298pk hebben uit een 8v g60, wie was dat?
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() de mooiste is nog in aanbouw
![]() staat er op het moment troosteloos bij |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
296. Dat ben ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() jah inderdaad dat was jij volgens mij maar via vwforum
|
|
||||
|
||||
![]() pb me je 06 nummer ook even al je wilt dan zal ik zorgen dat hij bij de eigenaar van de vwm terecht komt
kan hij kijken wat hij er mee wil print ik direct even je pb's wie je stuurde uit dan weet hij waar het over gaat men broer komt daar nog al vaak ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() vooral een mooie foto ook
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd de plaats doet ook altijd veel voor een foto.