|
||||
|
||||
hij is toch echt laag, hoor.. 23 cm gezakt!!
zal morgen betere foto's maken.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou stond hij ook op 195/70x15 banden, en achter zaten Koni load adjusters. Bus staat er leuk bij, en dat vondt Gillian donderdag ook
|
||||
|
||||
leuke foto! ondertussen zijn het kniestuk en dorpel al gespoten overigens
|
|
||||
|
||||
Quote:
deze is leuker .. Quote:
Kijk, dat zal er gelijk een stuk beter uitzien denk ik.
|
||||
|
||||
Leuke bus
|
||||
|
||||
Hijs cool marc, super busje !!
|
||||
|
||||
Indd mooie bus, maar had even iets meer moeite gedaan om die sticker er fatsoenlijk op te krijgen
|
||||
|
||||
Thanx!
jaja, had hem er droog opgeplakt.. was al halverwege toen ik me dat bedacht, en toen zat hij al scheef Hij gaat er toch af, wil hem toch in het wit hebben... |
|
||||
|
||||
erg mooie bus zo!!!!
over welke stikker hebben jullie het? ik zie er namelijk geen op alle foto's in dit topic. |
|
||||
|
||||
deze:
|
|
||||
|
||||
Huh ?? .. ik dacht dat het deze was !!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vandaag een homokineet vervangen, die begon op de terugweg vanaf retromania te ratelen
verder heb ik de achterkant wat verder verlaagd. Hij stond me iets te ver voorover en ophogen doen we natuurlijk niet Daarom heb ik de buitentand weer teruggezet en de torsie een binnentandje gegeven. Daardoor is hij nog es 1,5 cm gezakt achter, subtiel, maar het staat veel mooier |
|
||||
|
||||
Quote:
Laat hem toch even een stukje rijden zo kan die wel over het stuur kijken. |
|
||||
|
||||
Complimenten voor de bus.....alleen al die kinderfoto's....wil je ons iets zeggen?:P
|
||||
|
||||
Quote:
Ehhh, das mijn kindje -wat helemaal VW gek is- Sander
|
||||
|
||||
Heel mooie bus! nog verdere plannen?
|
|
||||
|
||||
4 homokineten vervangen
Had er al een reserve-aandrijfas onder gezet omdat een homokineet begon te ratelen, maar die deed het ook na een aantal kilometers. Van ebay gelijk maar 4 nieuwe besteld.. verder ben ik nu met het interieur bezig... slaapbank erin,de wanden en vloer.. Van Alain heb ik een nieuwe set zwarte TMI stoelhoezen en nieuw schuim gekregen, dus die gaan er ook binnenkort om Ook de audio heb ik al compleet; Kenwood KDC-9090r headunit MacAudio 4x90w rms versterker Infinity Kappa Perfect 12" woofer Audio System 165 composet Tsja, en daarna gaat hij waarschijnlijk nog lager, met dropped spindels... Zit er ook aan te denken om er een andere motor in te lepelen, maar wat weet ik nog niet. Genoeg plannen dus! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hij is gisteren verkocht!
|