![]() |
|
||||
|
||||
![]() jongens .. houd het netjes anders gaat de gum erdoor
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is wiechers dan zo'n rommel ![]() en over de nutteloze audio: het is geen race wagen, mijn wel race stijl er zit ook maar een 1.9td in met 75 pk de gordels komen vast op de achterste veerpootbrug vandaag naar de keuring geweest en ik was er door. na een paar uurtjes knutselen: ![]() ![]() dit is nog maar de bodemplaat de afdekplaat komt op de hoogte van de bodem aan de zijkanten. heb ook de remmen eens achter de velgen gezet: de gti remmen tonen niet echt zo groot, dus nu ga ik zeker voor G60 ![]() ![]() Last edited by Ice_in_Polo_2 : 26-04-2007 at 21:54. |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, zoals ik al zei, je velgen zijn top!!
|
|
||||
|
||||
![]() ik wil alleen weten hoe ie aan die logo's komt om dat de logo's die ik tegenkom nooit in de 57.1mm passen......
![]() Last edited by Richard : 27-04-2007 at 08:31. |
|
||||
|
||||
![]() Idd, speelkwartier is voorbij, ontopic graag. Vetes via PB!
Last edited by Richard : 27-04-2007 at 12:36. |
|
||||
|
||||
![]() dus, opgeschoond
|
|||
|
|||
![]() porscho logo's komen vn bij de porsche dealer
plaatjes moet je zelf maken... |
|
||||
|
||||
![]() ja knul dat weet ik zo langzamerhand wel, maar zoals je misschien wel begrijpt is dat een oude post van me, die na het schoonmaken van dit topic is blijven staan.....
|
|
||||
|
||||
![]() ehm kev. er is niets van jou gewist..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jawel hoor, maar dat heb jij waarschijnlijk niet gedaan dan, maar dat bedoelde ik ook niet (maakt ook niet uit verder) ![]() ![]() Ik bedoelde dat ice in polo nu voor de zoveelste keer reageerde op de vraag die ik gesteld had ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wiechers is een goed merk, maar alu is meer voor de show. Als je echt veiligheid/stevig wil dan moet je gewoon een stalen kooi kopen. Aluminium is vrij zacht zoals je waarschijnlijk wel weet. |
|
||||
|
||||
![]() een mooie vento,
zijn die velgen echt 2 delig? of zijn het sierboutjes?? |
|
|||
|
|||
![]() het zijn echte boutjes
![]() en inderdaad, alu kooi is misschien meer voor de show. maar ik zal er niet van dood gaan... van zodra ik op circuit ga rijden komt er een stalen kooi in (ook vooraan) nogmaals, het is geen race wagen, hij moet alleen maar op een racewagen lijken (voorlopig dan toch) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar niet meerdelig???? ![]()
|
|||
|
|||
![]() neen dat niet
moet dat dan? |
|
||||
|
||||
![]() Hmm tjah ik zelf hecht daar wel waarde aan ja....
Is toch mooier als een velg niet alleen voor de sier ontworpen is...
|
|||
|
|||
![]() inderdaad is het ook leuker als ze meerdelig zijn
dat had ik ook liever gehadwant dan kon ik achteraan 8 breed plaatsen ipv 7,5 en vooraan 7 ipv 7,5 want op 7 breed past nog net een 165/40/17 en dan zou ik lager kunnen want nu gaat ie niet laag genoeg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maar hoe zit het nu met die Porsche logo's? Tips and tricks bitte!
|
|
|||
|
|||
![]() wat snap je daar nou niet aan?
gewoon logotjes kopen bij porsche een schijfjes zoeken/laten maken die passen?! ben vandaag nog een paar spulletjes gaan ophalen: * 2 achterste deuren zonder klink ![]() * koffer bekleding van vento na '95, dus nu zijn er in de koffer geen naakte delen meer. * open uitlaat lijn: het betreft hier een complete open lijn vanaf catalisator tot vanachter --> middendemper weg. --> einddemper van een tdi leeggehaald en daar een buis in gelast. kwa geluid scheelt het bijna niets, maar je hoort de turbo beter draaien. de katalisator word ook nog vervangen door een gewone buis. * vandaag heb ik dan toch maar beslist om van gti 16v remmen over te stappen op G60 remmen. ik was in 1e instantie gaan zien naar audi S4 remmen (2 zuiger remklauw) maar die blokken zijn onmenselijk duur omdat ze niet zo courant zijn. 180 euro voor s4 remblokken in tegen stelling tot 40 euro voor g60 remblokken. toen ik bij de verkoper was heb ik ineens maar een set EBC remschijven meegebracht: 280*22mm, geventileerd, geboord en gegroefd. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() bij deze staan de gti 16v remklauwen dus te koop morgen meer foto's Last edited by Ice_in_Polo_2 : 01-05-2007 at 19:04. |
|
|||
|
|||
![]() photoshootke:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |