|
||||
|
||||
Ja zag er allemaal oud en vervallen uit... bij een paar fabrieken wezen kijken met school. Maar echt de perfecte locatie's heb je daar haha
__________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
mooie bak man....en mooi veld om hem op de gevoelige plaat vast te leggen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie ze wel eens vaker op rails ....... Maar die velgen staan de auto goed hoor ,mag je zuinig op zijn
|
|||
|
|||
die zijn ook dik zeg die jetta's whow
is dat spoor dan afgeloten ??? |
|
||||
|
||||
ziet er zeker niet verkeerd uit...
|
||||
|
||||
Voor mijn velgen zoek een mooi setje banden. Heb op autobandenmarkt.nl gekeken voor banden, mijn velgen achter zijn 7,5J en wil hier 195 - 45 op doen zodat ze getrokken worden dit was geen probleem, maar nu kom ik bij de voorbanden. Deze moeten op 7J velgen. En zou hier graag 175 - 45 op willen. Deze zijn niet te koop op autobandenmarkt.nl .. teminste ze waren daar niet. Iemand deze banden ooit wel gehad, of weet iemand waar deze te verkrijgen zijn?
Alvast bedankt, Groet, __________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
?
|
|||
|
|||
ik heb echt gezocht voor je maar inderdaad niets te vinden
bel deze zaak eens zeker weten dat ze wat hebben http://www.jenrcardesign.nl/ en..een echt goede zaak met super service zelfs vanuit belgie shoppen ze hier met zulke maten schieten die internet bedrijfjes te kort en vaak met getrokken zeggen ze bij een simpele zaak met monteren ja dat kan helemaal niet.. grts richard |
|
||||
|
||||
Harstikke bedankt...
zal eens gaan kijken op deze site _________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
|
|||
|
|||
zie net dat het wel ver is voor jou
maar goed kijk maar even.. in ieder geval wat :0 grts richard |
|
||||
|
||||
Quote:
als de bellen gaan rinkelen moet je snel wezen
|
|||
|
|||
Quote:
lol |
|
||||
|
||||
Hé Siem, ik zit donderdag meestal in de buurt van Ridderkerk, dus kan ik er zo even langs rijden. (deze donderdag uiteraard niet.)
Ik hoor het wel. René (tiefleger) |
|
||||
|
||||
jah zodra ik ze ga halen laat ik het wel even weten
Maar heb waarschijnlijk de oplossing voor: 165 - 55 achter: 185 - 50 of 55 Andere maten heb je niet, ja voor achter wel maar dan krijg je achter mooi getrokken bandjes en voor van die ontzettende ballonnen. Lijkt jullie dit ook een goede oplossing? want bij deze maten lijkt mij dat de banden wel goed getrokken worden en dat ze dan nog wel redelijk plat op de velg liggen. En gelijk. Groet, __________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
?
_________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
heb bandjes gevonden, auto staat tevens te koop
_________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
|
|||
|
|||
Quote:
wat zonde hoor waarom doe je hem weg je was zo lekker bezig grts richard |
|
||||
|
||||
Nieuwe uitdaging. Auto is nu nog in een zeer goede staat en motorisch ook perfect. Weet wel dat de auto op den duur onderhoud gaat vragen, blijft toch een golf 1 van bijna 25 jaar oud.
En aangezien ik nog schoolier ben kan ik dat niet allemaal betalen. Daarom doe ik hem nu liever weg aan een liefhebber, die hem goed kan onderhouden. Zelf wil ik iets nieuwer gaan rijden, jetta of scirocco type 2 _________________ Golf 1 '83 Te Koop! VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
er staat nog een scirocco in andelst te koop
|
|
||||
|
||||
2e generatie Scirocco zijn ook al mindstens 15 jaar oud...