|
||||
|
||||
Dik
|
||||
|
||||
Echt dik wytze! Nog een rood met witte stippen
|
||||
|
||||
Dank voor de positieve reacties!
Gister nog even de laatste details van het interieur klaar gemaakt. Heb de deurbekleding lichtjes aangepast ,in de stijl van de recaro's ,het waren namelijk 88'er cl bekledingspanelen ,maar met een kleine aanpassing in de kleurstelling passen deze goed bij de rest van het recarointerieur de middelste lijn in de panelen zijn normaal blauw/wit gestikt ,maar zijn nu zwart gemaakt tezamen met een originele VW mattenset (zijn deze nog leverbaar trouwens?) Deze zijn bij mij nog in zeer goede staat ,maar wil er nog wel een setje bij! En over de 'uitstekende 'voorwielen ,dat heeft als reden dat het veel mooier lijkt ,omdat de et waarde's verschillen voor en achter . Zie de foto's Voor achter Voor achter Anders is het verschil in voor en achter (et 25 en et 0 ) erg groot Maar dat is natuurlijk ieder z'n eigen smaak ,ik ga voor de brede look
|
||||
|
||||
Die wielen staan erg dik goed hoor
|
||||
|
||||
breed is goed! German Style
|
||||
|
||||
netjes hoor wietse..
Frysian style
|
||||
|
||||
Quote:
Matten werden via Votex geleverd. Deze matten lijken mij meer een set wat door Pon geleverd werd, Pon leverd nog wel matten voor de Golf 2 maar die zien er wel wat anders uit dan deze. Pon is waarschijnlijk ook al wel een (paar) keer van mattenleverancier veranderd in die tijd.
|
||||
|
||||
Voor de liefhebbers nog even een paar leuke plaatjes
Hij loopt als de brandweer Binnenkort weer nieuwe updates!
|
||||
|
||||
Read as de brandweer!
Superbak dude!
|
||||
|
||||
Sjucht er goed uut
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
dik man whoooooo
wat voor type verbreed staal is dat wat er eerst onder doe rode zat?? die zijn echt dik zou echt top staan onder een golf 1 dat type |
|
||||
|
||||
gruwelijk mooie auto!
petje af! |
|
|||
|
|||
Mooie foto's weer en mooie auto...
Voor mij nog steeds DE Jetta ! |
|
||||
|
||||
Even een kleine tussenstand
Vandaag even de jetta een stukje nederlands asfalt laten zien en even 795 km gereden We (LuNaTiK en ik) zijn vandaag even bij tiefflieger op bezoek geweest ,en zijn thuisgekomen met een set zeer nette Borbet's E's . (ja ,ik heb er mijn verbreed staal wel moeten achterlaten,wat de jetta van tiefflieger erg goed staat!) Ik zocht namelijk voor dagelijks gebruik een set mooie wielen om de compomotive's wat te sparen (wit is eigenlijk wel een erg besmettelijke kleur....) Maar genoeg text ,hier de foto's!
|
||||
|
||||
Kijk kijk kijk, dat staat em ook weer monsterachtig mooi he!!
Aanwinst Wytze! Word ondertussen tijd om het bandenrek uit te breiden? |
|
|||
|
|||
Staan 'm goed Wytze !
Ja, je hebt er een stukje voor moeten rijden maar dan heb je ook wat . Trouwens, zoals ik al zei, die compomotive's stonden helemaal SUPER ! |
|
||||
|
||||
Jeumig. Hij flikt het ook elke keer weer...
|
|||
|
|||
beter dan dat witte wietze naar mijn idee wat te wit
dit staat hem prima .......staal was ook wel oke trouwens en ehhhh 795 km valt toch wel mee maak rond 4000 km van maandag tot vrijdag Last edited by voklswien : 06-05-2007 at 08:17. |