|
||||
|
||||
Quote:
Dat idee hadden wij ook,je moet weer eens gek doen om apart te zijn,voor zover wij weten is er ooit 1 golf 2 V5 gebouwd in duitsland bij vw club munchen. Een vr6 was te makkelijk,heeft wel iets meer vermogen maar het geluid van een 5 cilinder is zo bruut en de motor is weer wat nieuwer dan de wat oudere vr6 dus technish iets beter . De motor pakt ook veel sterker op dan de vr6 dus het is geen verkeerde keus geweest. We wachten nu nog op het amerikaanse onder dashboard en de raam stijlen. En als klap op de vuurpijl heeft hij nu ook meteen airco en dat is toch wel lekker |
|
||||
|
||||
Heel mooi werk, en een redelijk unieke combi, MKII+V5. Ook eén van de weinigen met een werkende climatronic in een MKII dacht ik zo, of niet? Super auto hoor!
|
||||
|
||||
Quote:
Zo'n amerikaans onderdash zeker Schijnt wel zeldzaam te zijn hier in nederland Maar inderdaad ,zo'n 5 cilinder loopt wel erg mooi ,we hadden vorige week een bora v5 op het werk ,en dat geluid is inderdaad erg Vet!
|
||||
|
||||
Dik gehobbied! Blokje is gaaf, past wel fijn zo te zien... airco bedieningsunit is netjes ingebouwd, lijkt wel zo te horen.
|
||||
|
||||
het lijkt een beetje op vwvortex stijl, die combo met pookzak en bekleding...ziet er prachtig uit als je de stijl hebt gevonden en de boel aan kant hebt denk ik
maar vind het stuurtje niet helemaal top erbij passen... |
|
||||
|
||||
orginele motorkeus inderdaad, en over de wielen hoor je mij ook niet klagen!
|
||||
|
||||
Quote:
Precies Ziet er goed uit Cor
|
|||
|
|||
Mooie wagen, ziet er goed uit.
Succes ermee.
|
||||
|
||||
ziet er leuk uit,
ook foto's van het dash ?? wat hebben jullie hiervoor gebruikt ?
|
||||
|
||||
Heeeel erg fijn! Vond het zowiezo al een superbak om te zien! Maar deze motor is ook helemaal geweldig . Worden er verder nog dingen veranderd aan de binnenkant?
|
||||
|
||||
Onderkant van dash hebben we al maar moeten we nog ophalen in het noorden.
Verder is het dashboard origineel gebleven,clima in votex console gebouwd en oude kachel paneel gecleaned en in dash structuur gespoten,golf 4 klokken pasgemaakt voor mk2 dash en alle schakelaars omgestekkert van golf 4 kabelboom naar golf 2 schakelaars,de gehele golf 4 kabelboom zit er in,clima was daardoor ook makkelijk inbouwen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat Cor zijn golf 2 spaarpotje voor 2007 aardig op is geraakt na deze verbouwing,De motor was eigenlijk het enige onderdeel aan de auto wat nog niet aangepakt was,remmen zijn ook voorzien van vr6 items dus geen trommels meer ,en alles rubbers in het onderstel zijn vervangen door powerflex items. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is geen amerikaans onderdash maar een onderkant voor een Golf 2 met airco. Een amerikaan zonder airco (zeldzamer dan een europeaan met airco) heeft dat ook niet.
|
||||
|
||||
Een golf 2 met airco heeft dit wel ja ,maar dan geen ORGINEEL velours/vilt bekleding erin!
Dit komt uit een originele amerikaase golf met airco namelijk ,ik heb ze al wel gezien zonder de velours/vilt stof Zelfs het zekeringskast'bakje' heeft deze velours/vilt bekleding! Maar om even Ontopic te blijven ,hij zal dan wel zo'n onderkant erin krijgen zeker ,i.v.m de ruimte die hij nodig heeft voor de elec. componenten? Of moet er zo'n dikke knieënbalk in ,die je overigens wel veel in amerikanen ziet ,want die zal wel niet in een ami aircomodel passen denk ik. Maar in ieder geval word dit wel een mooie auto zo!
Last edited by jettaracing : 19-03-2007 at 00:34. |
|
||||
|
||||
Poeh lekker hoor met die V5 onder de kap!
|
||||
|
||||
Quote:
De knie-balk vervangt de onderste vakken als ik me niet vergis. Ik heb er hier nog eentje liggen, maar is een tijd geleden dat ik hem bekeken heb. Ik ben bezig voor die A-stijl kapjes, en als ik dat geweten had van dat bakje voor onder het dash, had ik je wel kunnen helpen. Er ligt er hier nog een met vilt. De Golf kan nog wat afwerking hebben zoals al werd aangehaald, maar het komt wel in orde. Mooi project en de motor is super! Kan trouwens zijn dat ik het gemist heb, maar is het 150 of 170 pk?
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is mooi geworden zo! Volgens mij heb ik nog wel een VW-Scene liggen waar een Mk2 V5 in staat... |
|
||||
|
||||
heel vet een V5 in een golf 2. ben echter wel benieuwd naar de uitslag van de RDW keuring.
|
|
||||
|
||||
Dit is wel een hele mooie golf 2....aan de buitenkant niet te zien wat er allemaal gaande is met deze auto,dikke motor enz!!
Dat is wel errug gaaf vind ik zelf,en een v5 zekers uniek!
|
||||
|
||||
binnenkort ff een filmpje met geluid.
want dat geluid is echt...... kwijl...