|
||||
|
||||
Quote:
die onderplaat? die hadden dikke bumper auto's zowieso niet, dus wees blij dat hij er uberhaupt nog zit. en vervangen is een klusje van 10 minuten.. 4 boutjes
|
||||
|
||||
Volgens mij bedoel jij die plastic plaat, die zit er idd niet in, ze hebben in het metaal lopen zagen...
|
|
||||
|
||||
Update!
Ik zal maar weer eens wat fotootjes posten:
Verbreed staal Caddy naafkapje Toch best breed, 8J Lekker getrokken! Recaro stoelen Via marktplaats en Volksforum (thanks Tommy) 2 dezelfde Recaro stoelen gescoord. Een zit er al in, de ander moet nog even gereinigd worden. Bestuurdersstoel, is echt als nieuw Lendensteun verstelbaar, onderrugsteun opblaasbaar, zitvlak uitschuifbaar Blaasbalgje Andere stoel staat nog in de huiskamer, onze kitten vindt het meer dan prima! Franse look Dacht ‘m eens een beetje te verfransen Bolletjes luchtverfrisser Apprentice sticker (thanks Boeie) Originele franse H4’s Nieuwe logo’s Onder het motto, het zijn de kleine dingen die het doen… Via Andy’s Vwshop deze 2 nieuw gevonden: Via Theowob nieuwe logo’s op de zijschermen: Random pics Had de auto de dag hiervoor helemaal in de Meguiars NXT was en Trim Detailer gezet, en de auto is 2 maanden terug gepolijst bij een prof. poetsbedrijf. [img]http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/7/0/IMG_0829_original.jpg[/ |
|
||||
|
||||
Quote:
nee die metalen onderplaat hoort er bij dikke bumpers niet te zitten.. dus als hij er bij jou wel zit zijn de bumpers er later opgezet.. en die metalen plaat is dus 4 of 5 boutjes.. edit: zie nu pas dat je oude deuren hebt, dus die bumpers zijn zowieso later
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 27-08-2007 at 22:17. |
|
||||
|
||||
bedankt, ben er inmiddels ook achtergekomen,de bumpers zijn er idd later opgezet. Ik heb een golf gekocht die ik ga gebruiken voor onderdelen, inclusief de metalen plaat.
|
|
||||
|
||||
Hele mooie golf! Gele H4's staan heel goed op een witte auto.
|
|
||||
|
||||
Mooie stoel, die had ik bijna gekocht. Maar ik zag toen een set zwarte stoelen. Daarbij werd ik net overboden (zelfde stoelen als deze Recaro's maar dan in de zwarte uitvoering). Nu heb ik een stoel die er op lijkt. Staan alle luxe uitvoeringen ervan de hele tijd in blauw en bruin te koop ipv zwart :S
Heb je die Caddy naafkapjes nieuw gekocht? |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Arne ! Gele lampen staan ook erg vet icm witte auto. Nu nog wat originele dunne bumpers erop en dan is ie wel zo goed als klaar.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kun je nieuw bestellen bij de vw dealer. Zijn iets van 5€, of een beetje meer, p/stuk |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, die zijn nieuw. Gewoon te bestellen bij de dealer, 5,50 per stuk.. Moet je het nummer weten? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja bedankt! Heb dus van de week nog een auto gehaald, van lwin hier op het forum: Ook L90E, Alpinweiss en van 1985...Wilde hem eigenlijk slopen, het gaat me om de GTI achterklep,inclusief intacte raamsticker en spoiler, de catec schroefset, en de motorkap zonder rare deuken en putten.. Maar degene met wie ik de auto ben gaan halen vond hem zo vet dat hij hem op zn naam heeft gezet, gaat 'm nog meer 'verratten' . Dus we ruilen mijn gare achterklep, motorkap, en de schroefset is ook voor mij, en we zijn allebei blij. En dat rijmt |
|
||||
|
||||
Dus lekker schroeven binnenkort!
Van die Caddy naafkapjes vroeg ik omdat in ETKA 7 die heel vreemd afgebeeld staan. Ik ETKA 6 zagen ze er op de tekening anders uit. Maar gelukkig zijn deze nog steeds te krijgen. Ik heb er nog 3 nodig. Dat schaf ik met de tijd wel aan. |
|
||||
|
||||
Zooo vandaag wezen hobbyen en de schroefset overgezet...
Wat een getob zeg :P Maar staat wel een stuk beter, echter komt het nu niet helemaal mooi meer uit met de verbrede steelies... Ps. ik ben de nieuwe eigenaar van lwin's hok! |
|
||||
|
||||
Idd, kan achter niet laag genoeg met 8J. Setje 6 of 7J wieltjes regelen dan maar
|
|
|||
|
|||
heel vet zo!!
grts |
|
||||
|
||||
Jullie mening gevraagd, Ronal Turbo's 7J 15" ja of nee?
Er komen dan ook smalle bumpers op de auto.. |
|
||||
|
||||
Turbo's : Ja
Bumpers : Ja |
|
||||
|
||||
Heb je nog meer foto's met de shroefset?
Vind het wel stoer staan. Ronals ziet ook lekker uit!!