|
||||
|
||||
Quote:
Origineel is ook maar saai
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
10 cm verlagen, zodat de bodemplaat nog 1 cm boven de grond is
vreselijke dikke vette wielen eronder... embleemloze gril...+ alle ander logo's verwijderen grote voorspoilers er op, en ook spoilers op het dak wat aan weerskanten 10 cm uitsteekt deurkrukken eraf halen... 1 ruitewisser voor een gigantiscxhe vette uitlaat eronder en heel de kofferbak stampend vol met subwoofers..... en dan nog overspuiten in een heftige gave kleur....... oja en een ander blok erin van minimaal 1800 g60 alsjeblieft.... succes ermee
poohlo...wie anders! Last edited by Arno : 25-02-2007 at 21:40. |
|
||||
|
||||
Nee nee Arno dat zal zeker niet gaan gebeuren met mijn polo. Daar zijn er al genoeg van.
Zoals je hebt kunnen lezen, gaan er geen gekke dingen gebeuren met de polo. |
|
||||
|
||||
Joh waarom ook niet eigenlijk?
En een gepimpte polo extra erbij is toch gaaf of niet dan.... Ik vind wel dat je dan karakter toont als je bodemplaat 1 cm boven de grond is. En dat niet alleen orgineel is eigenlijk ook zo saai vind je niet? Maar ja jij moet beslissen, het is jou polo..... En zulke gekke dingen zijn dat nou heus niet hoor wat ik eerder in mijn lijstje vermelde. Ik vind het vrij normaal.
|
||||
|
||||
Quote:
Jou kan-ie toch niet overtreffen, Arno... Nu niet meer zo sarcastisch, hè?! |
|
||||
|
||||
whahahaha anders ga je ff flink druk maken om de auto van een ander
mooie auto g60fahrer!!
|
||||
|
||||
Conserveer een heers!
Verlagen en velgjes zijn leuk, maar niet voordat je modderkuipen hebt geplaatst, holle ruimtes hebt voorzien van een nieuwe laag wax en intredent vocht tegen houdt. een 75ér heeft ongeveer nul komma niets aan wax in dorpels, langs/dwarsdragers of voorfront. Kit is ondertussen ook taai en uitgedroogd,.. en voor je het weet.. heb je alleen nog een verlagingsset en velgen over....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt heb je helemaal gelijk in. Ik heb al een achtelicht opnieuw gemonteerd, hier kwam met regen toch iets water doorheen. En verder, deze auto kon wel een demo auto zijn geweest van een of ander tectyl of ML bedrijf. Er is nergens roest of iets te vinden, alleen maar wax en tectyl. Dit zal dan ook wel het geluk zijn dat deze auto in deze staat verkeerd. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat vind je dan wel niet ervan wat ik ervan aan het maken ben?? Ik hou gewoon in gedachte "restauratie+beetje opleuken" maar wel zo dat ik t allemaal weer origineel terug kan bouwen...
|
||||
|
||||
Ik vind m mooi zo
Zal m binnenkort ff op watercooled.nl plaatsen Mooi netjes houden en heel misschien verlagen en mooie diepe velgjes eronder en hij is klaar succes |
|
||||
|
||||
Hallo Ralph, ik zie net aan de foto's dat jij het bent. (ik zie op een van je foto's zelfs het huis waar ik 38 jaar geleden geboren ben)
Ik wil eventueel wel een setje velgen voor je verbreden, maar eerst moet de aanbouw van m'n garage klaar zijn natuurlijk. Ik denk dat je nu wel weet wie ik ben.........
SUCK SQUEEZE BANG BLOW FOUR STROKE..........WHAT ELSE? 79' POLO 1F 82' POLO STEILHECK DAILY DRIVER 87' GOLF 2 Last edited by Ron polo1f : 17-03-2007 at 18:14. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo Ron, Ik weet zeker wie je bent, wat is de wereld toch klein he !!. Met mij erbij alweer een polo 1 rijder in Limburg erbij. Hoe ver ben je met jou polo 1? Wat betreft de velgen, maak ik tzt graag gebruik van je aanbod ! Als je nog eens in de buurt komt ben je altijd welkom. Groeten. |
|
||||
|
||||
Het laswerk van m'n polo is bijna klaar, project ligt alweer een hele tijd stil door diverse andere klussen in en om het huis.
(Ik moet de vrouw tenslotte ook tevreden houden hé?) Hij staat momenteel bij een boer hier in de buurt gestald i.v.m. de aanbouw aan mijn garage. Ik kom wel eens langs met Maurice als ik in de buurt ben, die vind dat ook wel eens interessant om te zien.
|
||||
|
||||
vond op een Frans forum nog wat foto`s van je Polo:
|
||||
|
||||
Hee Rene, geweldig zeg !!!
Weet je toevallig niet hoe ze daar terecht zijn gekomen? Of zet hier even de link neer. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hmmm...heb em nog nooit in Den Helder zien rijden..... Maar wat een geile wagen zeg!!!! Super man!!!! |
|
||||
|
||||
Jaja na lang wachten vandaag eindelijk apk gekeurd, en niet te geloven alleen de ruitenwissers waren gaar. Verder alles inorde, kan hij er nu weer een jaar ertegen aan !!
|
|
||||
|
||||
Hallo wie wil er even de drie nieuwe foto's hier neerzetten van mijn polo ?
Ze staan in de cattegorie polo. Thanx |
|
||||
|
||||
Niemand??
|