|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoses
|
|
|||
|
|||
Golf erbij , de daily .
Nu sinds een week echt een hele strakke golf , originele lak , 4 plekken ( deuk groter dan euro munt , en rijdt perfect . Maar goed welke golf niet ( ja mijn mk 1 dus )
Nu nog eens flink poetsen , en netjes bij houden . Last edited by greenmk116v : 18-09-2019 at 21:13. |
|
|||
|
|||
Mooi dat je het weer oppakt!
Je rode golf ziet er ook goed uit, miss een foto van de zijkant? En hier nog plannen mee naast netjes houden?
|
|||
|
|||
--
Quote:
Thnx ! Ja ik zal snel wat meer foto's plaatsen , ik wil een zonneband , ik krijg nog 4 velgen van een collega , ronal r8? Dacht ik , niets bijzonders , ik wil nog wel heldere koplampen er in . De kleur vindt ik niks maar hij heeft nergens roest , zit nog in de originele lak , misschien als de golf 1 af is dat ik die aan pak , voorlopig netjes onderhouden en lekker tuffen met het beestje . Greetz |
|
||||
|
||||
Staat goed!
|
|||
|
|||
Quote:
Thnx man ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nieuw spul binnen om kabelboom te herstellen en zekeringhouder.
Relais ook binnen deze week en dan weer even verder hobbiën. |
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd! 👍🏼👍🏼
|
|
|||
|
|||
En nog meer zooi:
|
|
|||
|
|||
tijd voor weer een onderdeel
next is oliekoeler. komende maanden maar weer opnieuw de bedrading induiken. gelukkig via mijn werk (motorzaak) beschikking tot een speciale tang om alle stekker zo netjes mogelijk te maken. |
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
|||
|
|||
Quote:
Dankje, Van de week kabelboompje van de injectoren opnieuw maken met originele stekkertjes. Andere luchtfilter bestellen. Kabel van dynamo naar startmotor vervangen. Het is toch rot weer dus mooi tijd om te hobbien. |
|
||||
|
||||
Mooi werk! Ik had mijn oude 16v 9A motor ook op digifant draaien (digifant1 van de G60)
Ingebouwd, starten en lopen en heeft zo'n 7-8 jaar probleemloos zijn werk gedaan bij mij. Leuk project zo |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik had via whatsapp contact met jou over het aansluiten van de ecu en pomp via 2 relais. Kom ik nog een keer op terug |
|
||||
|
||||
aha kijk
Geef je maar een gil |
|
|||
|
|||
Dit zou wel goed moeten zijn |
|
|||
|
|||
Vandaag nieuwe draadjes binnen ( de juiste maat dit keer ) Via RDAE.nl top site. Ik verwacht ook nog wat aansluit materiaal uit engeland voor de "zekeringkast" stekkers. Nu even door zoeken naar een olie koeler voor leuke prijs met de juiste lengte aan slangen. |
|
||||
|
||||
Gaat mooi hier
|