|
||||
|
||||
Heej Jopie,
Gelukkig zijn je ouders "ok". Die auto is niets bijzonders en te vervangen. En heeft zijn geld en moeite bij dat ongeluk meer dan opgebracht door je pa en ma in één stuk te houden. Wens ze beterschap en succes met de nieuwe auto!
|
||||
|
||||
Hey
ziet er niet lekker uit Nee Maar veel sterkte aan je Mams en Paps en zelf ook Natuurlijk Gr Mark
|
||||
|
||||
Blij dat het goed afgelopen is!!!
|
||||
|
||||
Gelukkig zo te horen geen blijvend letsel, da's het belangrijkst. Die Golf heeft zich ondanks de indrukwekkende klap best netjes gehouden, het passagierscompartiment is nog keurig intact.
Is mijn vertrouwen in de goeie oude Golf II toch niet helemaal ongegrond...
|
||||
|
||||
Veel sterkte ermee, en gelukkig is er inderdaad geen blijvend letsel.
wij hier thuis hebben het afgelopen weekend ook de schrik van ons leven gehad, mijn oudere neef was afgelopen zondag ook bij een ongeluk betrokken geweest op de snelweg maar heeft het helaas niet overleefd. |
|
||||
|
||||
Quote:
zo dat is een mindere kant van een ongeval innigedeelname gozer...
|
||||
|
||||
Sow, beterschap vanuit het zuiden aan je ouders toegewenst!! Hopelijk is het herstel snel enals het mooi weer is kunnen ze weer met het vouwwagentje op de camping bijkomen van alle elende!
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat gaat wel goed komen... nieuwe auto staat alweer voor de deur daar kan mooi jouw vouwwagen achter...
|
||||
|
||||
zo vandaag is hij gearriveerd bij mij op de zaak...
heb gelijk even wat nieuwe foto's gemaakt... hij is onder de stoel gewoon geknikt het is echt goed hard gegaan had ik in de eerste instantie niet gezien... de foto's komen zo snel mogelijk onze site wil ze niet laden...
|
||||
|
||||
beste klappert, sterkte vanuit de achterhoek
|
||||
|
||||
hier weer even een update...
we zijn afgelopen zaterdag lekker bezig geweest aan het ouwe hok van vaders... het blok is eruit en heeft ook alweer een nieuwe bestemming... de nieuwe bestemming is bij Cindy in dr cabrio hier wat foto's van de operatie... op de foto's kan je de plooien en vouwen in de bodem goed zien...
|
|||
|
|||
goed af gelopen gelukkig
maar deurtje gewoon open he naar de aan rijding ...top auto z'n golf 2 |
|
||||
|
||||
Quote:
ja de deur is wel open maar dicht kan die niet meer... deur staat zeker 5 cm naar achteren gaat met het slot tegen het achterscherm aan als je hem dicht doet...
|
||||
|
||||
vandaag zijn er een paar hooligans geweest bij mij op de zaak :twisted:
ze waren heel boos en zijn aan het slopen gegaan... ze hebben dit aangericht... Leon die wilde nog even voelen hoe het is om achterin te zitten de Golf is bijna klaar voor de eeuwige jachtvelden...
|
||||
|
||||
Quote:
Hahahaha Jammer dat het zo gelopen is, maar het had veel erger gekunt. Ga je die stukken te koop aanbieden? Niet dat ik intresse heb, maar misschien zijn er mensen die nog plaatwerk kunnen gebruiken
|
|||
|
|||
Past een golf 2 in een bussie
Jaaaa dussss |