|
||||
|
||||
Valt me 100% mee de muzieksmaak hier, heb eigenlijk beetje dezelfde smaak als Ernst en Wouter plus de echt Pop muziek uit de jaren 80 en 90 vind ik erg goed.
Persoolijke Favorieten: Audioslave Queens of the Stone Age Foo Fighters Of No Avail Green Day Ben bevoorrecht dat ik 1,2,3 EN 4 juli te vinden ben op Werchter 2004 |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja he dat kun je wel zeggen... de muziek smaak valt mij ook reuze mee!
|
||||
|
||||
Ik ken 90% van de bands die favo zijn bij jullie niet.ben zeker blijven hangen bij de jaren 80.
maar mijn top 3 is Queen (met freddy) Iron Maiden Metallica.
|
||||
|
||||
Quote:
Geeft niet... jou top 3 is anders ook niet mis!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, dit rijtje is ook erg goed! Had ik ook kunnen zeggen. Quote:
Jij wel
|
||||
|
||||
darkraverrrr
terwijl jullie lekker aan het headbangen zijn ga ik gewoon lekker los in de arena bij Sensation black...
|
|
||||
|
||||
Quote:
heb toevallig er nog een foto van; juist onder het begin van de pijl aan de andere kant zit het ook vol met gaten geboord; dat had de vorige eigenaar gedaan; klinkt wel lekker en het is goedkoper dan een K&N kit scoor desnoods een ouwe filterbak op de sloop en probeer wat; ben echt tevreden over het geluid hiervan; of het kwaad kan weet ik echter niet
|
||||
|
||||
Ik luister meestal hardstyle en anders hardtrance, techno of hardcore. Alles wat met hardhouse te maken heeft dus.
|
|
||||
|
||||
Heb nog zo'n luchtfilterbak staan, is ook behoorlijk open, want het membraan aan de zijkant, die die klep bedient is eruit, de snorkel is eruit
€ 15 |
|
||||
|
||||
Quote:
STP= Stone Temple Pilots ?????? ====== goed
|
||||
|
||||
Nou, afgelopen dagen in Oostenrijk, dakkie open, en snoeihard UB40 aan
|
|
||||
|
||||
Dat was idd ook ERRUG relaxed
|
|
||||
|
||||
Nora Jones is ook wel ok.. Nooooit meer last van flitspalen, radarkasten of te hoog benzine verbruik.. en altijd vooraan in de file !
wel vervelend: bumperklevende vrachtwagens, snijdende mede-weggebruikers.
|
|
||||
|
||||
Muziek die ik in de Cabbie afspeel, pffffff dat ligt een beetje aan m'n bui!
Voorbeelden: - James Brown - Beastie Boys - LTJ Bukem - Coldplay - Eric Clapton (voornamelijk z'n blues shit is dope) - Div Drum 'n Bass - Leftfield - Underworld - Chemical Bros. - Faithless - Jazzanova - Groove Armada - Miles Davis - Massive Attack - Rage Against The Machine - Stevie Ray Vaughan Helemaal vergeten !i! Dan toch maar ff erbij plaatsen LL Ach van alles een beetje! Net zoals het leven !i! LL Grtzzz
..::: Stèéph :::.. ..::: Drive Topless :::.. Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?" Gohwaleukforum Last edited by Steeph : 01-08-2004 at 20:25. |
|
||||
|
||||
Massive Attack is idd ook heel erg ok, Faithles en underworld ook.
Als je RATM goed vind, moet je zeker naar Audioslave luisteren, eigenlijk beetje hetzelfde gebleven, maar dan met een betere zanger, Chris Cornell van Soundgarden
|
||||
|
||||
Quote:
I know, heb jaren in die branche gewerkt, maar hou wel van de Stem van Zack. En eigenlijk is van RATM het 1e album the best Grtzzz
|
||||
|
||||
momenteel in mijn wisselaar:
1 moby play 2 millencolin 3 supertramp 4 prodigy 5 beasty boys 6 deep purple 7 pink floyd 8 cold play en de laatste 2 weet ik ff niet in de bus mag ik graag ook de Blues Brothers draaien...
|
||||
|
||||
geen muziek in de 181 want er zit geen radio in, dus ik luister veel naar het motorgeluid
|
|
||||
|
||||
Tjee, er gaat een wereld voor me open In de zomer is het voor mij veel UB40 en Bloomingdale, J-Lo the remixes, Tiësto... in de winter al het overige maar ik kan er zo ff niet op komen wat ik allemaal nog heb, het zijn iig wel al mijn gebrande cd's. Ik heb laatst alle originelen weer terug in de hoesjes gedaan en weer netjes op het cd-rek gelegd, want ik me bedacht me zomaar voor de grap eens wat het me ging kosten als die gejat zouden worden (het geluk kan niet altijd met mij zijn). Thuis luister ik veel Blof, Joe Cocker, Nora Jones, Late Night Jazz, Justin Timberlake, Alicia Keys, de Poema's... als ik ga stappen mag er flink gestampt worden dus ik bezit ook wel wat Pavo, Dana, Darkraver, Luna enz enz
|
||||
|
||||
Ik heb van de week gelachen! Ik reed met een maat van me `s nachts om 03:30 safarai`s helemaal open en we hadden Pantera aan staan,snoeihard! Fietste er twee Gothic bitches ,die begonnen te headbangen...