|
||||
|
||||
jah die's vet
|
||||
|
||||
Zou het zo niet weten. Maar de meeste zijn retro of rat, en er zijn er weinig die echt mooi strak zijn.
|
||||
|
||||
en dan dit dash erin
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3049495
|
|||
|
|||
mooie auto wytze kan je leuke dingen mee doen kijk maar wat ze met mijn oude jetta hebben gedaan .........
top auto wielen met ouderwetse wieldoppen ...nieuw gekocht in winschoten bij een oudedre man die vroeger vw dealer was geweest Last edited by voklswien : 10-02-2007 at 08:08. |
|
||||
|
||||
Gewoon je eigen plan trekken.Uniek zijn lukt toch al niet meer.Er zijn inmiddels al weer zoveel jetta's bij gekomen in diverse stijlen.Tegen mij werd ook gezegt" je maakt hem toch niet in de originele kleur groen met chrome strips e.d.,maak hem zilver of zo".
Ik het het lekker eigenwijs en naar mijn smaak gemaakt en dat is wat telt. Bouw een auto voor je zelf en als men hem mooi vind is het meegenomen. Zo niet jammer dan! In ieder geval succes met dit project,zal vast wel goed komen. groet |
|
|||
|
|||
Quote:
helemaal mee eens |
|
||||
|
||||
zolang je er nu geen golf lampen in gaat zetten ;-)), geloof ik dat het echt een krease kruizer wordt! Veel succes ermee, 'k ben benieuwd!
|
||||
|
||||
Komt goed jongens ,al speel ik wel met het idee om er een golf front in te zetten......
Maar wat een eigen stijl betreft,kijk maar naar de witte jetta .........!
|
||||
|
||||
RS bumper, Borbet T, 2x200mm einddemper, strakke klep enz.
Wordt wel wat!
|
||||
|
||||
Quote:
Verklap nu niet alles Golf achterlichten erin? |
|
|||
|
|||
ff een vraagje tussen door wat voor motoren kunne er alle maal in een jetta mk1 want mijn vind ik veel te sloom
|
|
||||
|
||||
ligt er maar net aan hoeveel geld en tijd dat je hebt je kan er bij wijze van best een r32 of een 2L fsi motor inleggen.
|
||||
|
||||
Even een kleine update vanuit driesum !
Vandaag maar even de jetta mk1 eens goed schoongemaakt,en de matte laag eraf gepoetst . Hij werd onderhand wel erg mat en vies van het staan ,en dat was mij een doorn in t oog natuurlijk! Want binnenkort gaat deze jet voor de apk keuring ,want ik wil er eerst eens een tijdje in rijden . Vanaf april dit jaar is deze namelijk belastingsvrij ,dus kan ik de auto mooi in de oldtimerverzekering gooien ,en eerst eens kijken hoe de auto technisch zich gaat houden. Dus het is nog even afwachten wat ik er verder mee ga doen ,want na al het gepoets zie je pas wat er onder de vieze matte laag vandaan komt natuurlijk ,en dat is deels positief en deel iets negatiever , Hij lijkt nu voor het oog een stuk netter ,maar om de auto echt weer in super staat te krijgen zit er nog wel veel werk in! Maar ik hou jullie op de hoogte hoor ! Morgen zal ik in ieder geval een paar foto's maken ,van hoe de auto er nu bij staat
|
||||
|
||||
Hier de beloofde foto's !
zo mooi glimmend is ie vast in jaren niet geweest (al zat het weer niet echt mee voor de foto's zonet) wel erg blauw........ Dikke 1300 torretje Compleet met fotosleutelhanger van de oude eigenaar ! Natuurlijk was lytse marten ook weer van de partij Nu eerst maar even de uitlaat dichtmaken ,en dan voor de keuring ,ben benieuwd.....
Last edited by jettaracing : 09-04-2007 at 13:29. |
|
||||
|
||||
nu kun je strax bijna elke werkdag een andere auto mee nemen naar het werk
ik hoop voor je dat hij door de apk komt, zal vast wel goed komen denk ik |
|
||||
|
||||
Quote:
Bijna wel ja, ik krijg er binnekort ook nog een golf 2 turbodiesel bij ,eens kijken wat we daar weer mee gaan uitspoken
|
||||
|
||||
dus dan kom je met 5 auto`s naar de meeting in bergum?? dan mag je nu alvast wel gaan rijden om ze er alle 5 op tijd daar te krijgen hahaha |
|
|||
|
|||
Mooie jetta 1 !!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil wel helpen hoor |
|
||||
|
||||
leuk ding.. bijna gelijk aan mijn woody!