|
||||
|
||||
Ziet er goed uit die veranderingen, dat rode randje is ook super veel plezier er verder mee
|
|||
|
|||
Quote:
Wil ze wel voor je klaar maken
|
||||
|
||||
Quote:
Spreek je binnekort @ MSN wel weer. |
|
||||
|
||||
Quote:
maak je niet druk. er zijn er meer
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Is goed
|
||||
|
||||
Quote:
idd het id bestaat al langer, had het ook bijna gedaan maar zie er toch maar af omdat de originaliteit helaas eraf begint te raken. neemt niet weg dat het er goed uit blijft zien
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit die hierboven zeg !
Maargoed, laten we het maar weer eens over mijn golfje gaan hebben Ben laatste tijd beetje aan het kijken geweest naar andere achterlichten. (nee geen lexus ) Ik zat te denken aan helemaal rode of van die grijs zwart achtige. Als iemand weet waar ik van die rode kan krijgen moet die het even zeggen, want zie ze zo 1 2 3 nog niet ergens staan. Hier een voorbeeldje van de rode: Bij deze lijkt het ook of er een beetje glans op zit vind ik. Erg mooi. Ik moet niet van die roze dingen hebben wat je ook vaak ziet. En hier van de grijs - zwartachtige: Wat lijkt jullie het mooist? Laat het maar horen |
|
||||
|
||||
Foto nr 2.
René (tiefleger) |
|
||||
|
||||
rode lijken me gespoten.
|
||||
|
||||
ik weet wel iemand die standaard (niet gespoten!) rode achterlichten verkoopt.
neem eens contact op met martinus, hij verkocht de zijne voor 80€.
|
||||
|
||||
echt 100% mooier geworden deze auto, topding!
|
||||
|
||||
op vwf staat een set rode... maar dat zijn die superlelijke met rode plastic rand en die roze branden.. gespoten is veel mooier
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Hmm oke, ik heb het idee dat je die rode achterlichten alleen met glans krijgt als je ze zelf spuit.
Denk dat ik voor het setje #2 ga Ziet er wel netjes uit zo met die kleur blauw. @ Tjaap thanx voor de tip. @ Erik_Edition#1: Thanx voor de link BTW, zijn jullie het eens met mijn keus om voor setje #2 te gaan? (grijs/zwart) ? |
|
|||
|
|||
Quote:
Idd, heb ze zelf ook een tijdje in de g60 gehad. Hier een fototje.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik snap niet hoe dat nu komt, maar ik kan nooit foto's van jou bekijken Staan er dikke turbo's te koop en kan ik de pics niet bekijken Nee maar serieus kan het niet zien.. |
|
||||
|
||||
Tjaap moet je niet teveel naar luisteren. De gespoten lichten worden inderdaad roze omdat je wit mixed met rood en oranje mixed met rood. De achterlichten die ik verkoop zijn orgineel rood glas en dus niet roze. Zijn in topstaat en exclusief. ALles met zwarte randen is gespoten ja... vandaar dat ze roze zijn.
Rode achterlichten zijn het mooist op een zwarte/donkere auto.
|
|||
|
|||
Quote:
Oh vreemd
|
||||
|
||||
BTW, zijn jullie het eens met mijn keus om voor setje #2 te gaan? (grijs/zwart) ?[/QUOTE]
René (tiefleger) |