|
||||
|
||||
niet alleen mk1 velgjes zijn ook op mk2 geleverd (iig in US)
|
||||
|
||||
@ berendd ,die jetta mk2 is zeker wel vet!
|
||||
|
||||
een echte Schabak...
op ebay gaan ze voor best veel weg, deze op MP kunnen kopen voor een nette prijs.
|
||||
|
||||
Die Jetta heb ik ook in de collectie, al vanaf de introductie... leuk model. De Polo van AutoArt heb ik ook onlangs gekocht, erg mooi model en hij wordt gedumpt (volgens mij heb ik er 2.50 voor betaald!).
Laatste aanwinsten zijn de prachtige Golf I GTI in 1:43 van Norev (echt een aanrader) en de Iltis Paris-Dakar, eveneens van Norev (en bijna net zo mooi als de GTI).
|
|||
|
|||
ik heb er 65, allemaal 1:18
ik heb 3 Ikea Bertby kastjes aan de muur in de woonkamer Golf 1 zilver op Audi A6 16 wielen Golf 5 Zender NSU TT NSU TT Racer Diverse Kevers / Beetles |
|
||||
|
||||
@Berendd: Duo Polo Turbo. Kwijl..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
heb inmiddels wel aardige verzameling, laatste jaren wat minder door plaatsgebrek... vitrine staat vol
1:18 chevy Impala Dub edition Checvy Suburban Dub Edition DTM Mercedes C klasse uitvoering van Klaus Ludwig Audi A4 Toerwagen, uitvoering Berd Schneider en Alexander Wurz Audi R8, uitvoering van Frank Biela Nascar Winston Cup Chevrolet Monte Carlo, uitvoering van Terry Labonte Jaguar XJ220 (jeugdsentiment) Mclaren F1LM (die oranje) Subaru Impreza World Rally Car, uitvoering van wijlen Richard Burns Corvette C5-R, uitvoering van Andy Pilgrim Motoren: Ducati 996 Superbike Foggy edition 1:12 Dodge Viper 1:10 Kyosho Ferrari F40 |
|
||||
|
||||
Quote:
helaas is de verpakking beetje beschadigd, maar dat maakt m niet minder cool... verder wel compleet.. ik heb ze ook nog los een keer voor als iemand de achterkant wil zien
|
||||
|
||||
Gisteren binnen gekregen:
Achterbumper zit er inmiddels alweer goed op.
|
||||
|
||||
Het is weer tijd voor de vakbeurs in Nurnberg, met veel modelautonieuws. Erg leuk spul in het verschiet voor VW-liefhebbers-
Revell gaat in 1:18 een mooie Scirocco I maken! Ook van Revell en ook 1:18! De Revells worden weer lekker betaalbaar, rond de 30 euro. Van Schuco en ook 1:18, maar erg duur (adviesprijs 120 euro!)
|
||||
|
||||
wauw.. binnenkort maar eens die Revells halen..
|
||||
|
||||
Die Revells zijn zekers mooi
nooit geweten dat die schuco's zo duur waren |
|
||||
|
||||
Quote:
Waneer ligt deze zo ongeveer in de winkels? Wil ik wel hebben!
|
||||
|
||||
Tja, noem eens een datum en verdubbel 'm... De Corrado zou vorig jaar zomer klaar zijn en ligt nog steeds niet in de winkels.
Da's de modelautoindustrie op zijn best, ik heb nog nooit een model uit zien komen op het moment dat het aangekondigd was.
|
||||
|
||||
De Maserati 3200GT:
De Lamborghini Murcialago: De Ferrari 312P: |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou Bernd die ook hebben ? Nooit bij m gezien .. |
|
||||
|
||||
dit topic zocht ik gisteren
mijn nieuwe ieni-mini-busje in breedbeeld:
|
||||
|
||||
En wat is nu het merk van dat busje van je, ArjenE?
|