|
||||
|
||||
netjes joeri...héél netjes...en die wielen zijn goed terecht gekomen bij jouw jetta...gelukkig maar...haha...
|
|
||||
|
||||
Thnx voor de reacties mannen
@Marcel: De wielen zijn zeker goed terecht gekomen Wil ze tzt misschien nog een keer opnieuw laten spuiten en de randjes laten afdraaien Spacers zijn klaar dus die komen er morgen onder
|
||||
|
||||
goed bezig joeri....voor mij liggen er al 2 spacers van 5mm bij de garage...gelijk met de schroefset eronder zetten die spacers achterop monteren
|
|
||||
|
||||
wow is veel aan gebeurt sinds dat ik hem gezien heb bij de supermarkt naast de hiphappers..toen je aan het werk was bij de super..
zal mooi worden met die spacers!!
|
||||
|
||||
Oei, een Supersport. Dat is lekker stuiteren
|
||||
|
||||
Ej Joeri, hier het fotoshopje
mooie auto btw |
|
||||
|
||||
Hij begint er steeds beter uit te zien kerel, keep up the good work!!
|
||||
|
||||
Lachen ding!
Maar die sticker op de achterruit vind ik nogal fout. |
|
||||
|
||||
Haha ziet er wel dik uit Misha! Bedankt
En die sticker... Jah.. die gaat er na de 'verbouwing' af Had hem van mijn ouders gekregen, dus.... Maar die past niet bij het geheel Krijg ik geen problemen als mijn achterlichten helemaal rood zijn? Meen dat de knipperlichten toch oranje moeten blijven ???
|
||||
|
||||
Heej kerel,
Nu zie ik je Jetta ook, ziet er goed uit. Keep up the good work, en zie je snel wel weer in omg. Best
|
||||
|
||||
Zijn die dikke dpiegels een beetje goed te verstellen?
Ik heb ut idee dat die aftermarket dunne spiegels niet in een goede stand te krijgen zijn of niet goed op een stand blijven zitten...
|
||||
|
||||
Thnx voor reacties
@ menace: Spiegels zijn gewoon origineel en werken nog perfect Had eerst van die dunne orginele, maar aan een kant was die een beetje afgefikt oid. Het zag er iig niet meer uit dus... Verstellen is ook heel handig van binnenuit!
|
||||
|
||||
netjes
waar heb jij je witte knippers bestelt? en leeg je inbox is een keer
|
||||
|
||||
Zo dit topic is ook weer een keer onder het stof vandaan getrokken.. haha
Auto staat er overigens heel anders bij RJ... Inbox heeft weer ruimte en die knippers heb ik toen overgekocht van een medeforummer... Via Ebay zijn ze nog wel te bestellen dacht ik of anders Golf1onderdelen.nl is kijken....