|
||||
|
||||
Mijn dichte 5-deurs MK1 Diesel
Zo, even dit topic uit het stof getrokken.
Ik heb er ook een. Buitenkant moet nog eens aangepakt worden maar de basis is hard. Het is een dieseltje van 1982...
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ik heb nl ook een golf mk1 5 deurs
Weet niet dat het de moeite is om te vermelden, maar jullie vragen erachter. 1500 cc sputterende automaat, waar ik wss een 1800 cc 16 v ga inplooien, want de motor of carburator sucks. Nu foto's |
|
||||
|
||||
Heb ook een 5 deurs Golf 1,
1.5JB van '80. Momenteel in resto maar hij zag er daarvoor zo uit: |
|
||||
|
||||
Mijn Golf 1.5 JB uit 82" met 146.000 km. rijd op setje dubbele dellorto's
|
||||
|
||||
De mijne in restauratie/renovatie
zoals ie er nu bij staat Origineel Nederlandse auto, bouwjaar 1983 Kleur Pargasblauw (LB5A) 1.1C motorcode GG 4 versnellingen aftermarket sunroof. In een voor zijn leeftijd en nooit gerestaureerde toestand in een goede tot zeer goede staat verkerend. Gekocht met olielekkage (oliedruksensor defect) en een defecte (versleten) koppeling.
|
||||
|
||||
Hier nog eentje:
Origineel Nederlandse Golf GLS uit 1979, 1.5 JB motortje met handgeschakelde 4-bak. Staat er compleet origineel bij en rijdt nog helemaal super, !
Golf GTS '83 SOLD Last edited by Tapestaartje : 20-09-2010 at 13:09. |
|
||||
|
||||
ik heb er ook een,1981 1.5 JB automatic 140000km
|
|
||||
|
||||
Best veel 1.5 JB's hier, of niet?
Quote:
Waar heb je die blindering gekocht, en zou dit ook op een Jetta passen, of bestaat dit ook apart voor Jetta's? Heb het ook al gezien op Kevertjes en vind het best wel leuk staan (al zou ik het dan wel liever in 't zwart hebben).
|
||||
|
||||
Die zat er al in bij aanschaf, !
Lijkt me dat dit ook wel op een Jetta past of pas te maken is. Denk alleen wel dat je geluk moet hebben mocht je er een willen kopen; ik heb er nog nooit een voorbij zien komen op marktplaats o.i.d....
|
||||
|
||||
Quote:
Op Golfc@abrio.com is hier laatst ook een topic over geweest. Zie link: Jalouzie
|
||||
|
||||
Quote:
In Duitsland een te koop nieuw ! Heckjalousie NOS Nur fürs Foto montiert! Mit Verpackung 80 Euro oder gegen Gebot! Wird einfach ohne bohren unter Gummis geschoben fertig! Kontakt: rotorrabbit@aol.com |
|
||||
|
||||
mijn 5 deurs golf
|
||||
|
||||
De mijne is ook 5-deurs
Voor verdere details: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=56160 |
|
||||
|
||||
Quote:
Nice Obelisk in Beringe ?
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk Last edited by Yellowbug : 22-09-2010 at 21:47. |
|
||||
|
||||
Blijft een mooie Golf 1,
En jij komt ook nog uit de buurt ofniet? Want je had de mijne toen toch gespot in Helden. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Foto is idd in Beringe gemaakt. Woon in die regio. Die van jou in de resto. Ben beniewd, goed bezig |
|
|||
|
|||
sinds zaterdag in mijn bezit:
|
|
||||
|
||||
Mooie kleur!