|
||||
|
||||
Volkens mij zijn het grijze bumpers Edrik
|
|
||||
|
||||
Quote:
zeker man, ziet er super uit zo niet veel aan veranderen,klein beetje omlaag misschien! |
|
||||
|
||||
Ja het zijn grijze bumpers.. alleen zijn ze erg verkleurd.. je ziet nu helemaal vloei lijnen van het gieten van de bumper.. maarja dan maar veel poetsen(bumperwax of grijze schoenpoets)
|
|
|||
|
|||
Een hele nette golf 1.
|
|||
|
|||
top! echt, die originele look is echt super!!
|
|
||||
|
||||
netjes, zeer mooie einser
johan |
|
|||
|
|||
dit is echt een hele mooie golf 1 !!!!
suc6 bi de RDW maar denk niet dat je daar problemen zult hebben!! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zeer zeker, de stoelen moet je alleen nog een beetje (laten) oplappen zo te zien.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja eigenlijk wel.. maar opzich vind ik het niet heel erg.. ik denk dat ik het eerst zo laat. wie weet wat voor de toekomst |
|
||||
|
||||
He die auto heb ik ongeveer een jaar terug in Zwolle gezien, dat was bij een oldtimerbeurs. Ik had er zelfs nog een foto van in m'n telefoon, hij zag er toen ook al erg netjes uit. Succes verder met je project!
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=MartinGT]He die auto heb ik ongeveer een jaar terug in Zwolle gezien, dat was bij een oldtimerbeurs. Ik had er zelfs nog een foto van in m'n telefoon, hij zag er toen ook al erg netjes uit. Succes verder met je project!
Hee gaaf!! de foto moet ik even opslaan hoor Ik heb hem daar ook voor het eerst gezien.. mijn schoonvader kwam thuis na die beurs.. en vertelde over deze auto.. ik ben er gelijk heen gegaan. Ja hij zag er nog erg goed uit.. sommige zeiden ook dat ik er niets aan moest doen.. maaja ik had al een paar plekjes aan de buitenkant ontdekt.. en als je dan verder gaat zoeken vind je nog veel meer.. dan begin je met je spatborden te demonteren en het tektiel te krabben en dan vind je allemaal dingen. Ik wou hem helemaal uit elkaar halen en ook de bodem en binnenkant doen maar dat was volgens sommigen echt niet nodig.. enja het is mijn 1e auto die ik doe en als 19 jarige student is dat ook al erg prijzig. Hier een foto van de voorhoek.. even een gaatje natuurlijk weer netjes gemaakt. Last edited by Soumensch : 24-12-2006 at 14:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
respect!
|
||||
|
||||
mooie einser succes ermee
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, mijn gojf is ook mn eerste auto. 18-jarige student Mensen verklaren me voor gek |
|
|||
|
|||
Prachtige auto!
Ik ben ook een 19-jarige student en mijn eerste auto is ook een Golf 1 |