|
||||
|
||||
Quote:
ik was je 20V niet aan het beledigen
|
|||
|
|||
Quote:
mm, je bedoelt tijdens het starten? op een of andere manier heeft ie met deze accu altijd langzaam rondgedraait, maar ik heb er nooit problemen mee ondervonden. |
|
||||
|
||||
(Kevin hier)
@ Type 17: I know @ Melly: Dat denk ik ook niet dat het problemen zal geven, maar ik bedoelde inderdaad dat met starten. en de lichtopbrengst achteren is echt heul weinig.. Dus ik kijk er ff naar, en ik ga nog ff het standlicht in de knippers aansluiten
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kan ook door die gespoten lenzen komen he.
|
||||
|
||||
Dat valt wel mee, denk niet dat het daar door komt.
|
|
|||
|
|||
Officieel zouden die lichten niet gespoten zijn, maar ik hoor telkens andere verhalen!
sowieso die stadslichten voor weer ff aansluiten (1connector is er toen gesneuveld maar is eigenlijk paar minuten werk en ze doen het... ) |
|
||||
|
||||
Mooie cabrio en natuurlijk zou ik voor de bbs-en gaan of oz turbo's
|
|
||||
|
||||
Quote:
Echt?? FOTO'S!!!
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha Zo liggen ze nu bij mij in de garage, vandaag gaan we beginnen!! Gisteren ook gelijk maar even een setje verbreede 14" steelies opgehaald, als winter wielen... Ziet er meteen een stuk dikker uit!! |
|
|||
|
|||
Met die steelies is het erg mooi kev! Heb je hem nu ook al zo laag staan? of is het nog een pshop?
|
|
||||
|
||||
Dit is nog een Pshop, heb ff geen plek om het in het echt te doen...
In het echt staat ie ongeveer een cm of 2 hoger, ziet er ook niet verkeerd uit |
|
||||
|
||||
He kev, toch maar de atsen eronder? gaat er echt sweet uitzien hart in de kleur van de auto?
|
|
||||
|
||||
Vandaag de cab maar ff flink verlaagd, de originele carterpan beschermer gemonteerd en alles eens goed schoongemaakt!
Ohw ja en nog een setje foto's geschoten.... |
|
|||
|
|||
Hele strakke cabrio....interieur is ook is ook mooi.
mvg, Micha |
|
||||
|
||||
He kevin!!
Ziet er goe uit jongen!! Maak er wat leuks van! Gr Nanne |
|
||||
|
||||
Hele mooie plaatjes! En een heel leuk golfje ook, ziet er puik uit
|
|||
|
|||
hey kevin!
Alles good jong? Eej die achterlichten met weinig lichtopbrengst moet je ff massa kabels vervangen en de massa punten verbeteren. En ik zie dat mn ats classics weer terug zijn in venlo ik heb ze namelijk aan bugdaddy verkocht! Als je hulp nodig hebt moet je f een pmetje of mailtje sture kom ik eens langs. Moet zowiezo eens langskome voor je einzer te bekijken. Mijne is weer kapot zekeringskast is dood en haal mn blok nu uit elkaar beetje serge bewerkingen toepassen haha. Spreek je snel gr arjan |
|
||||
|
||||
Danke jongens!!
@ Arjan: dat meen je niet, zijn dat jouw velgen geweest?? hahaha Scheelt dat ik nu al bijna 2 velgen geschuurd heb, komende maand nog ff die 2 anderen... Helaas moeten er wel nog spoorverbreders tussen want ze pasten niet over mijn VW II remmen heen (waar komen die klauwen eigenlijk vanaf?) |
|
|||
|
|||
rij je van de week toch ff naar cesar (loner) hij heeft ze op voorraad ligge heb 70 eurie betaald ong voor een setje van 4 van 1cm. Jij hebt gti klauwen erop d8 ik. gr arjan
|
|
|||
|
|||
klopt, je hebt gti klauwen!
goed bezig man! lekker in de koud geschuurd? |