|
||||
|
||||
De updates.....
Van de week de tandriem losser gezet, stond iets te strak....waardoor de spanrol en omlooprollen begonnen te piepen. Verder heb ik een lijst met onderdelen besteld bij de dealer, om de auto stap voor stap helemaal af te bouwen. In de kerstvakantie begin ik met de kofferbakruimte.( foto's volgen dan) Oja metertjes gekocht voor in de middenconsole van het merk EQUUS. Een glader druk meter en oliedrukmeter en een olietemperatuurmeter. Verdere updates volgen uiteraard zo snel mogelijk. |
|
||||
|
||||
Kijk....en dan wat foto's erbij....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Waarom Equus klokjes ? .. beter origineel gaan en VDO nemen denk ik dan
|
|
||||
|
||||
VDO gladerdruk meter kon ik niet vinden, en het zetje Equus meters kon ik voor een heeeell mooi prijsje overnemen. Dus de keuze is gevallen op de Equus meters.
|
|
|||
|
|||
als je hulp nodig heb theo geef je maar een brul
|
|
||||
|
||||
Zo even een kleine update.
Afgelopen donderdag heb ik een autoalarm inlaten bouwen bij Ron de Vries.(Jetta_1 bedankt voor het inbouwen) Het is een klasse III geworden met centrale vergrendeling. |
|
||||
|
||||
Quote:
VDO laderdruk meters bestaan wel degelijk, ik had er een in mijn G40. Persoonlijk vind ik het zonde om Equus meters in te bouwen in deze auto. De auto is voor de rest ook niet opgebouwd uit delen die toevallig voor een heeeell mooi prijsje overgenomen konden worden.
|
||||
|
||||
Quote:
De Equus meters zijn gewoon nieuw en passen geheel bij de auto. De meters incl slangen/ sensoren heb ik over kunnen nemen idd voor een mooi prijsje.en hield dus 240€ in de knip Last edited by theowob : 01-01-2007 at 23:40. |
|
|||
|
|||
zal ik meteen voor theo nog ff een update posten aangezien hij er zelf niet mee durft te komen (mietje hahaha)
hij heeft er andere velgen onder gezet!! |
|
||||
|
||||
VDO drukmeters zijn zeker leverbaar, heb ze hier op me bureau liggen
Onze site-sponsor Biesheuvel kan deze gewoon leveren |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb de meters idd gevonden. Ik kwam uit op een prijs van +- €280. Nu heb ik een compleet setje voor €40, maar misschien komt de geldboot weer een keer voorbij en dan kan ik altijd nog zo'n setje aanschaffen. |
|
|||
|
|||
boeiend welk merk meters je erin zet... als die Equus dingen er ook goed uitzien dan zie ik het probleem niet... ik snap het punt wel, maar ik neem ook niet aan dat je er gare kapotte meters in zet..
|
|
||||
|
||||
nee zeker niet, de meters zijn helemaal nieuw.
Zo nu hebben we genoeg over de metertjes gepraat. |
|
||||
|
||||
Inderdaad, maar ik las wat over andere wielen.... feauteau's !
|
||||
|
||||
Quote:
juiste opmerking, niets boven eigen smaak en anders moeten er maar donaties komen om de "juiste" metertjes erin te zetten volgens de "kenners" wil de andere velgen ook wel eens zien!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
idd de foto, die jij ( jullie) zo graag willen zien. Heb ik niet meer. Dit zijn even leen velgen van BorisGTI zijn moeder geweest, om van mijn huis naar Ron de Vries te rijden, om mijn autoalarm in te laten bouwen. Last edited by theowob : 11-11-2007 at 11:42. |
|
||||
|
||||
Vet !
|
||||
|
||||
Quote: