|
||||
|
||||
Quote:
Goed Lezen ! |
|
||||
|
||||
Zo ben ik weer even! Toch vind ik dit heerlijk om te lezen.
Ben niet iemand die van dezelfde style houd als de meeste, maar krijg hiermee veel bekendheid. van sommige slechte en andere weer niet. Gelukkig doe ik het lekker tegendraads en blijf ik zo een unieke golf bouwen! Ik zou nog even de schade foto's posten zoals ik hem kocht dus hierbij: Voor mensen die stiekem toch nieuwschierig zijn ik kom morgen met me projecte naar de meeting in zoetermeer. Ik zal foto's meenemen en sta uiteraard open voor een babbel! Last edited by blackphantom : 24-11-2006 at 00:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb de foto's geplaats |
|
||||
|
||||
Was dat met een nieuwe achteras opgelost!? Dan was het inderdaad een goede aanschaf.
Hoeveel moet je hebben voor dat GTI 16V logo? Als het te koop is, svp een pbtje! |
|
||||
|
||||
Quote:
Het hartje loopt prima , verder zijn veel onderdelen vervangen door nieuw spul dus kan er weer lekker tegenaan. Volgende stap (na nieuwe velgen volgende week) is het achterscherm eruit slijpen en een nieuwe erin lassen. Daarna andere deukjes en dingentjes repareren. Voor de mensen die denken wow die is gek.... Klopt! maar als ik klaar ben kan ik wel zeggen dat ik er hard voor gewerkt heb en dat het mijn trots is |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een complete achterbrug geplaats en de tank vervangen (zat scheur van 15cm in) het blok is erg netjes verder, beetje vies maar geen lekkage's of rotte plekken. Mag dus niet klagen voor 300 euro, anders had ik goed blok gehad nu een leuk project waar ik veel van leer. Helaas is het logo niet te koop. |
|
||||
|
||||
Respect.
Met die schade haken de meesten denk ik af. Ik tenminste wel. Ben benieuwd hoe je dat allemaal weer verantwoord en veilig in orde gaat brengen. En je bent idd gek, maar dat is iedereen op dit forum wel in bepaalde mate.
|
||||
|
||||
Quote:
Met veel nadenkwerk en tijd, goed bekijken hoe het zit en hoe het te maken is, heb een ander achterscherm staan, komende maand hoop ik dat erin te zetten. 4 of 5 december terug naar de apk, was afgekeurd vanwege 2 voorbandjes die op zijn en een remslang die even vervangen moet worden verder is hij helemaal goedgekeurd. Mocht ik er niet uitkomen ga ik langs schade bedrijf vragen hoe hun het zouden doen, tips zijn uiteraard welkom. |
|
||||
|
||||
Tips voor de achterscherm bedoel je? Neem aan dat je ook een binnenscherm hebt liggen? Tank misschien verwijderen voor de veiligheid.
Maar dat logo past helemaal niet bij de stijl joh! Nee gekkigheid, had het graag van je overgenomen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tank idd verwijderen anders heb ik groot probleem hahah. Binnensscherm is nog goed schade zit enkel aan het buitenste plaatwerk zover ik kon zien, ander haal ik dat ook nog even Ik zal me ogen open houden loop regelmatig over de sloop voor hebben dingetjes zie ik een logo neem ik het voor je mee. Heb nog wel setje achter lichten (smoke) zijn orgineel en in prima staat. Daarover maak ik nog wel verkoop topic heb nog genoeg spul liggen dat weg moet/mag |
|
||||
|
||||
respect datje van zo'n sloper een nieuwe maakt
|
|
||||
|
||||
Quote:
tnxs! doe me best! |
|
||||
|
||||
Ik ben blij dat er hier iemand een project als dit aandurft. Een 16v in de staat waarin deze verkeerde mag wat mij betreft best geofferd worden. Dat het een project is met een kleine schare fans maakt mij niet uit. Ik zou er zelf niet aan beginnen maar lees graag even mee in dit topic. De standaard plat op z'n muil en dikke wielen projecten hebben ik al vaak genoeg voorbij zien komen afgelopen jaar.
@ blackphantom: Het thread wordt vaak het leukst als je tijdens het klussen af en toe ook een foto maakt. En het levert vaak ook nog goede tips/adviezen van anderen op.
|
||||
|
||||
f50 motorkap? past wel bij het geheel.. en natuurlijk de tsw venoms
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor je reactie Ik zal idd foto's blijven plaatsen van alle klusjes en update's en wie weet zien sommige me vanavond in zoetermeer op de meet |
|
||||
|
||||
Quote:
Damn! Die zijn lelijk! |
|
||||
|
||||
je moet het totaalplaatje zien erwin..