|
||||
|
||||
Hee broeder, staat erg mooi zo! Lekker apart, nog niet eerder gezien! En glimmen dat die wieltjes doen!
good bizzie gosurt ;-)
|
||||
|
||||
Vette Velgen !
Staat erg leuk onder zo'n rode golf! Nu nog een set witte knippers en een paar rood/witte achterlichten ,dat zou het echt afmaken!
|
||||
|
||||
Ziet er gaaf uit met die wielen Nooit eerder gezien!
|
||||
|
||||
Quote:
Die zijn al weg
|
||||
|
||||
@ Bas: Dit is zonder spoorverbreders, wil er binnenkort nog wel 20 mm tussen proppen, dan is dat iele wat michel al zei er ook wat af...
@ Benji: Ik heb jou ook gezien, maar was te laat om te zwaaien ... @ Wytze: Ik zat te denken aan edition achter... Maar nu twijfel ik toch weer... Zijknippers gaan er zowiezo uit, komt iets anders leuks voor in de plaats... En verder ben ik bijna jarig en er zijn mensen in de familie die weten wat ik leuk vind, dus wie weet! Afwachten maar Verder iedereen heel erg bedankt voor de leuke reacties . Ik ben er zelf ook zeer content mee. De naafkapjes liggen nog te drogen, die waren namelijk zwart, die komen er dus nog op!
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 10-02-2007 at 01:13. |
|
||||
|
||||
Ik had overigens nog een vraagje...
Ik ging vanavond tanken, zal m'n tankklap open doen, G$*@#*@E, zit er een dikke kras achter op m'n c-stijl , lijkt erop dat een of andere idiot er met 'n sleutel bij langs is geweest ofzo, want hij ging dwars door m'n lak heen . Maar hoe zit dat nu met dat waarborgfonds ofzo, heb er eens iets van gehoord, maar zou je daar evt. geld weg kunnen krijgen?? Zal er morgen als 'k het niet vergeet even een foto van maken... Of zou iemand van hier dat misschien fatsoenlijk weg kunnen werken voor 'n leuk prijsje??
|
|||
|
|||
Quote:
moet je even langs mijn broer rijden ......... die zwarte steenslag kap is wel een aanslag op jou lak marco vooral als het er nat onder is geweest mooie wielen marco staat hem goed dat witte ik heb nog wel set edition achter lichten liggen ( maar dat weet je wel ) Last edited by voklswien : 10-02-2007 at 07:24. |
|
||||
|
||||
jaja ROOD met WITTE stippen haha!
klote van die kras en ik zal ff aan je verjaardag denken!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik weet nog niet of ik hem er op laat of er af zal doen... Heb 'm er net weer 2 dagen op, gaat niet meteen raar... Heb je ook toevallig rood/wit niet heldere versie alberto?? Ik moet nodig ff eens langs komen En die broer van jou, die doet meer dan alleen lakreconditionering dan?? Het is echt een diepe kras hoor, tot op de witte onderlaag
|
|||
|
|||
Quote:
nee rood wit heb ik niet hij kan veel met krassen ....trouwens die uit deuker zonder te spuiten doet dat ook krassen weg werken bel hem ook eens ...wie weet |
|
|||
|
|||
Quote:
gaat geen giga vermogen kosten marco valt je wel mee denk ik |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, maar er moet wel een gigavermogen uit mijn blokje komen
|
||||
|
||||
Ik was bezig om een update voor m'n auto te maken. M'n gele mistlamp voor onder de bumper. Ik dacht laat ik even de steuntjes nog mooi zwart spuiten. Ben ik 'm even aan 't demonteren dus, flikkert -ie uit m'n handen ... Dus wie nog iets heeft liggen voor 'n leuk prijsje, ik hoor 't graag!
|
||||
|
||||
hele coole golf zo! vooral met die ORIGINELE wieletjes er onder... TOP!
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet er inderdaad heel erg mooi uit!
|
||||
|
||||
Danku heren . Van 't weekend komen er nog wel spoorverbreders aan de achterkant, want daar vallen ze echt te ver weg! Kan nog net voor de meeting. 20 mm aan elke kant . En misschien nog iets leuks ipv de knippers in de schermen, maar dat is zelfs voor mij een verrassing ...
Maar iemand die nog 'n leuk lampie voor me weet??
|
||||
|
||||
Gister 'n nieuw achterklep slot erin gezet, en een nieuwe accu. Nu wil hij overigens koud nog niet starten... Nieuwe gloeiers erin denk ik maar even... Edition lampen gekocht, komend weekend er maar even in zetten... Iemand ook nog een leuk goeikoop adresje voor achterwiellagers?
|
||||
|
||||
Quote:
ASD Automaterialen Dokkum! Topzaak, met veel voor weinig Stoere bak zo onderhand!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
zei ik al he .... |