|
||||
|
||||
De eerste werkdag is duidelijk terug begonnen,
want de banktransacties zijn doorgevoerd CHeck je berichtenbox |
|
||||
|
||||
PM's beantwoord
|
|
||||
|
||||
Nog geen betaling binnen gekomen, zal voor woensdag tenvroegste zijn.
Oeps moest een PM zijn, maar kom hij mag blijven staan |
|
||||
|
||||
Hey man,
ik zie dat ik je helemaal vergeten ben te bedanken! Nou ja, bij deze dan! Bedankt!!! Zijn netjes afgeleverd, en alle auto's hier thuis zijn inmiddels voorzien! Mark
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is idd meer dan netjes zo'n reply te mogen lezen! En moest je nog een auto bijkopen, dan weet je me wel te vinden hier. Nog even melden dat de betaling voor verschillende mensen hier vandaag in orde is gekomen, stickers zijn dan ook gelijk Prior de bus op gegaan richting Nederland. De betreffende personen hebben hiervan ook een berichtje in hun postvak gekregen. Patrick. |
|
||||
|
||||
Quote:
Copy that! Supernette afhandeling van zaken |
|
||||
|
||||
Quote:
Die supernette afhandeling heb je te danken aan mijn Vrouwtje, die heeft jou bestelling afgehandeld, maar met een leermeester als ik, kon het haast niet anders natuurlijk Inmiddels weer een paar tevreden PM's mogen ontvangen, ze doet het goed blijkbaar. Dank U Zoet'ke!! Patrick&Kristel. |
|
||||
|
||||
Nog eens in de bovenste gelederen zetten
|
|
||||
|
||||
Patrick, bedankt voor de snelle afhandeling.
Veel succes met de verdere verkoop |
|
||||
|
||||
Quote:
Die snelle afhandeling heb ik ook graag als ik dingen koop, dus geef ik het ook aan de mensen die bij mij iets kopen. Bedankt voor positieve comment, Patrick. |
|
||||
|
||||
Stickers zijn terug verkrijgbaar
|
|
||||
|
||||
Gisteren zijn enkele PDP's richting Nederland verzonden,
check je PM's heren, alvast bedankt voor het vertrouwen, en veel plezier ermee |
|
||||
|
||||
Zou je mijn bericht ook willen opduiken Ducs, ik sta ook nog ergens in de wachtrij.
|
||||
|
||||
Ik ben je schandelijk uit het oog verloren
met de follow up van de nog te verwittigen personen. Check even je PM aub, je had nog een "unconfirmed" message. Onze excuses voor de opgelopen vertraging. Patrick & Kristel. |
|
||||
|
||||
Net nog even alle PM's netjes beantwoord.
Moest iemand ongelukkiglijk nog geen reply hebben gekregen, please let me know. Zonnige groetjes, Kristel |
|
||||
|
||||
PM is veilig en wel aangekomen
|
||||
|
||||
@FGizmoS: Je heb nog een PM van me gekregen
Nogmaals bedankt voor de vlotte samenwerking en veel plezier met de stickers die onderweg zijn naar jou. Verder alle andere PM's netjes verstuurd. Dank je voor ze even te bekijken. Groeten, Kristel. |
|
||||
|
||||
Alle vragen zijn beantwoord,
en bij deze even gebruik maken om deze nieuwe stickers aan te brengen: |
|
||||
|
||||
Pm's zijn netjes beantwoord en terug gestuurd naar afzender
|